Monika Brodka 

Monika Maria Brodka

7,0
42 oceny gry aktorskiej
Monika Brodka
Monika Brodka urodziła się 7 lutego 1987 roku w Twardorzeczce w pobliżu Żywca w województwie śląskim. Jest zodiakalnym Wodnikiem. W wieku sześciu lat rozpoczęła naukę gry na skrzypcach. Skończyła LO im. Mikołaja Kopernika w Żywcu, klasę językową. Ma nieprzeciętny talent wokalny. Uwielbia śpiewać. Ma brata Przemka, który jest kontrabasistą, wspólnie muzykują w kapeli góralskiej Dukat. Zawsze stara się być po prostu sobą. Jej szczęśliwe piosenki to "Appletree" Erykah Badu i "Moje ostatnie słowo" Jonasza Kofty. Zdobyła wiele nagród na konkursach piosenki oraz 69% głosów w III edycji programu Idol, który wygrała.
więcej

Dane personalne:

wiek:

data urodzenia: 7 lutego 1988

miejsce urodzenia: Żywiec, Polska

wzrost: 162 cm

Wydała następujące albumy:
- 2004 r. - "Album";
- 2006 r. - "Moje piosenki";
- 2010 r. - "Granda";
- 2016 r. - "Clashes";
- 2021 r. - "Brut".
Była zaręczona z Janem Wieczorkowskim.
Wystąpiła w następujących kampaniach reklamowych:
- 2007 r. - Radio Zet pt. "Siła muzyki!";
- 2008 r. - marka Levi's 501 pt. "Live Unbuttoned - Żyj bez napięć" (wraz z Sebastianem Karpiel-Bułecką i Mieszkiem Sybilskim);
- 2009 r. - Plusssz Up Hydrowitaminy (wraz z Błażejem Żuławskim);
- 2011 r. - Samsung Galaxy S II (wraz z Agustinem Egurrolą);
- 2012 r. - kosmetyki antyalergiczne AA Technologia firmy Oceanic pt. "Wrażliwość jest moją siłą" (wraz z Małgorzatą Braunek);
- 2017 r. - Piwo Żywiec, spot promujący trasę "Męskie granie", kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Warszawie pt. "A ty, co zobaczysz?" (wraz z Marcinem Gortatem i Markiem Kamińskim), kampania społeczna na rzecz edukacji seksualnej pt. "#sexedpl" (wraz z Julią Kuczyńską, Maciejem Stuhrem, Anją Rubik, Robertem Biedroniem, Sebastianem Fabijańskim, Magdaleną Cielecką i Radzimirem Dębskim);
- 2018 r. - kampania społeczna Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz jej działań w Jemenie (wraz z Andrzejem Sewerynem, Krystyną Jandą, ks. Kazimierzem Sową, Magdaleną Cielecką, Jurkiem Owsiakiem, Martyną Wojciechowską i Agnieszką Holland);
- 2019 r. - sieć telekomunikacyjna T-Mobile pt. "Bez nonsensów", serial Netflixa pt. "Stranger Things", program subskrypcji Empik Premium;
- 2020 r. - kampania Grupy Żywiec pt. "Wielka zwrotka Ż" (wraz z Marcinem Dorocińskim i Maciejem Musiałem);
- 2021 r. - kolekcja odzieży marki Reserved pt. "Brodka x Reserved";
- 2023 r. - spot reklamowy z okazji 75-lecia gry językowej Scrabble (wraz z Cezarym PazurąRobertem Makłowiczem i Łukaszem Lodkowskim);
- 2024 r. - konto dla firm w ING Banku Śląskim (wraz z Andrzejem Wroną).
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych

niestety ludzie na tym zacofanym portalu wrzucają ją do jednego wora z beztalenciami.
Jej nowa płyta jest świetna, polecam posłuchać płyty jak i wykonań na żywo by się przekonać że praca Moniki to żadna fuszerka.

Na współnym koncercie TVP1 Monika pokazała, że Polacy nie gęsi i chwała jej za to.
LANA jest prawdziwą damą, począwszy od scenicznego zachowania po bardzo stonowany, ale hipnotyczny wokal, ale Brodka zaimponowała (jak zwykle) energią, wokalem a nawet ubiorem i fryzurą i miło było zobaczyć je jedną po drugiej, by...

Jest tak taki termin, granie do kotleta. Przy Brodce i całej polskiej śmietance muzycznej możemy mówić o graniu do piwa. Powiem więcej, po tym jak alkoholik pobije swoją żonę i dzieci powinno się dawać ogłoszenie, że współorganizatorem wydarzenia była Brodka inspirująca się butoh czy innym pretensjonalnym szajsem.

chyba to nie musicweb? bo jeśli tak, to też bym jej dała 1

uwielbiam ja i jako piosenkarke i jako aktorke ;*

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones