Może, któryś z tych Cię zainteresuje:
Szpieg
http://www.filmweb.pl/film/Szpieg-2008-480613
Akwarium
http://www.filmweb.pl/film/Akwarium-1996-3744
ewentualnie:
http://www.filmweb.pl/film/Uwik%C5%82anie-2011-583560
http://www.filmweb.pl/film/Zwerbowana+mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-2009-370625
Pozdrawiam
Różyczka, własnie miałam to napisać! :)
Rysa z Jankowską Cieślak
Jack Strong też pozostaje w temacie.
Przesłuchanie jest świetnym filmem, polecam
http://www.filmweb.pl/film/Przes%C5%82uchanie-1982-1200
"Przesłuchanie" zdecydowanie deklasuje wszystkie wymienione wyżej tytuły włącznie z "Życiem na podsłuchu".
Ja poleciłbym jeszcze może nie do końca podobne, ale warte zobaczenia "Ucieczka z Kina Wolność" oraz "Tam i z powrotem".