szymekbeltu

Był to pierwszy film na którym byłem w kinie podczas którego usnąłem na jakieś 10 min.
Może i nie znam się aż tak dobrze na filmach by po prostu czerpać przyjemność z oglądania takich filmów ale i tak podtrzymuję moje zdanie iż jest on po prostu nudny
Nie zróbcie tego samego błędu co ja i wybierzcie coś innego.
Wiem że nie ja jeden odniosłem takie wrażenie gdyż połowa sali wyszła z kina z zażenowaniem na twarzach oraz uśmiechem pełnym farsy.

• crazy_carrot

W 100% zgadzam się z Twoim zdaniem. Film jest męczący i o niczym. Nonsensem jest mówienie, że jest nowatorski, albo eksperymentalny. Jak ktoś ma wątpliwości odwołuję np. do filmu z 1927 r. Metropolis - to już było!

• anka99111 anka99111
      ocena: 4

Dokładnie:) Nie chce okazać się jakaś płytka, ale naprawde ten film mnie nie ruszył. Jak dla mnie to początek był nawet nawet jeszcze, ale końcówki nie mogłam już w kinie wytrzymać.

• Jezus_drugi Jezus_drugi

Racja. Ten film jest żałosny :)

• Sacronius Sacronius
    ocena: 6

bo film jest nudny. gdyby wyciąć z niego wszystkie nieciekawe i bezsensowne sceny to zostałaby krótkometrażówka.

• avoine avoine

o Boże ludzie...

• Sacronius Sacronius
        ocena: 6

zapachniało mi to jakimś wyrzutem. Czyżby nasze opinie nie pokrywały się z Twoją? No cóż film ma banalną fabułę i sposób ilustracji tejże jest taki naiwny, że niestety mnie film nudził. Spodziewałem się kszty ambicji w tym filmie, a zobaczyłem kolejny film polegający na słowach "pokażmy jacy jesteśmy fajni i jaki zrobimy odjechany film".

• 3pe 3pe