Tak właśnie-jedna z najlepszych bajek,jakie oglądałam. Po pierwsze świetny pomysł na bohaterów, po drugie całkiem fajna fabuła jak na bajkę, po trzecie rewelacyjna i rewelacyjnie dobrana do treści muzyka, po czwarte podoba mi się taka animacja, no a po piąte...to pierwsza bajka, jaką w ogóle zainteresował sie mój dwuletni synek. Zainteresował zresztą to mało powiedziane-on oszalał na jej punkcie no i skoro dwulatek oszalał na punkcie tej bajki, w dodatku dwulatek dotychczas mający wszelkie bajki w nosie, to ona musi być dobra i juz! U mnie leci na okragło, tak wiec polecam i daję mocną dziewiatkę.
Według mnie najlepsze filmy animowane to:
1. Auta
2. Gdzie jest Nemo?
3. Wallie
4. Madagaskar
5. Epoka Lodowcowa
6. Sezon na misia 2
7. Shrek
8. Madagaskar 2
9. Epoka Lodowcowa 3
10. Odlot
Moje osobiste Top10:
1. Shrek
2. Auta
3. Wall-E
4. Epoka Lodowcowa (1 i 2)
5. Toy Story (1 i 2)
6. Sezon na Misia
7. Madagaskar
8. Potwory i Spółka
9. Shrek 2
10. Gdzie jest Nemo?
Nie wiem, co Disney i DreamWorks robią z naszą psychiką, ale na mnie to działa :)
Ja zaprezentuję mój ranking, biorąc pod uwagę jedynie pełnometrażowe filmy Pixara:
1. Toy Story
2. Toy Story3
3. Potwory i spółka
4. Gdzie jest Nemo
5. Wall.E
6. Ratatuj
7. Dawno temu w trawie
8. Iniemamocni
9. Toy Story 2
10. Auta
11. Odlot