Mogą być to komedie, ale moga być też filmy przygodowe lub sensacyjne. Jeśli coś znacie to proszę o informacje. Z góry dzięki.
a mogą być seriale?
- Zagubieni
- Hawaii 5.0
seriale kręcone na hawajach (wyspa Oahu)
Pearl Harbor, Blue Crush, Spadkobiercy, You May Not Kiss the Bride, A Perfect Getaway - Hawaje. Jeśli lubisz takie klimaty polecam też Błękitną Lagunę i Powrót na Błękitną Lagunę. Chętnie zobaczę też coś co Ty polecasz, a dzieje się na Hawajach (jestem zakochana w Hawajach i kocham oglądać wszystko co tam się dzieje). Jeśli masz dostęp to kiedyś leciał serial familijny dziejący się na Hawajach pt.
The Byrds of Paradise (Ucieczka do raju). Miłego oglądania!
a szczególnie ta Błękitna Głębia to po prostu brak słów - ja jestem załamany po zobaczeniu tego filmu . Beż urazy ale każdy kto dał temu paździeżowi powyżej 4 jest chyba ślepy i głuchy
Ja dałem 7/10.Nie jestem ślepy ani głuchy.To jeden z nielicznych filmów o nurkowaniu i za to ma już u mnie 5, a dwa dodatkowe punkty za pięknie pokazany krajobraz Karaibów także tych podwodnych.
Jak się nie ma pojęcia o jednym z najpiękniejszych sportów świata - nurkowaniu i nie docenia się uroku jednego z najpiękniejszych miejsc na świecie to to jest dopiero porażka.
chyba nie rozumiesz dyskusji, film może być nawet o moczeniu fasoli, ale niebanalny scenariusz i polot reżysera zrobią z niego arcydzieło. to coś, czemu dałeś 7, jest prymitywnym badziewiem, dialogi i wątek prostackie i tępe, nie wymagające większego wysiłku umysłowego. To piękne, że lubisz nurkować, zawsze miło rozmawia się z ludźmi z pasją. Ale film jest gniotem do potęgi n, w czasie oglądania takiej produkcji czujesz się zażenowany, i sam nie wiesz czym - cywilizacją czy ludzkością.
Przeceniacie "moc" reżyserów, naprawdę żaden reżyser nie będzie w stanie zrobić filmu o moczeniu fasoli, żeby wymagał ode mnie wielkiego wysiłku umysłowego. Co, więcej żaden reżyser nie sprawi, że taki film mógłby mi się spodobać, już prędzej scenarzysta. Niestety, ale role reżysera jest niewdzięczna i ma on większe szanse, na spapranie filmu, niż na zrobienie arcydzieła przy beznadziejnym pomyśle, scenariuszu, aktorach itd.
1. Spadkobiercy
2. Po zachodzie słońca
3. Poza światem
4. Sześć dni, siedem nocy
5. Błękitna laguna
6. A Perfect Getaway
7. Madagascar ;))))