Jaka część jest według was najlepsza?
Mój ranking:
1. Powrót Batmana (genialny!!!)
2. Batman Początek
3. Batman
4. Mroczny rycerz
5. Batman Forever
6. Batman i Robin (totalny gniot!!!)
1. The Dark Knight (9/10)
2. Batman Begins (9/10)
3. Batman (8/10)
4. Batman Returns (7/10)
5. Batman Forever (5/10)
6. Batman & Robin (2/10)
1.Batman 9/10 2.Powrot batmana 9/10 3.Mroczny rycerz 8/10 4.Batman - Poczatek 7/10
1.Mroczny Rycerz 10/10
2.Batman:Początek 10/10
3.Batman 6/10
4.Batman 6/10
Dla niektórych moja ocena może być zbyt wygórowana.Powód tak wysokiej oceny przez mnie jest prosty.Obraz Nolana pokazał mi Batmana takiego jakiego chciałem zawsze widzieć.Prawdziwego z krwi i kości ,a do tego w dobrze opowiedzianej historii.Niestety ,ale starsze części mi się nie podobały ,czyli wersja Burtona.No cóż każdy inny gust ,lecz nie uważam ich za słabe.
1. Batman
2. Powrót Batmana
3. Mroczny Rycerz
4. Batman Początek
reszta jest milczeniem
1.Batman Początek
2.Mroczny Rycerz i Powrót Batmana
3.Batman
tutaj przerwa ze zmianą kategorii na 'filmy dla dzieci' ;)
4.Batman i Robin
5.Batman Forever
1. Batman
2. Powrót Batmana
3. Mroczny Rycerz
4. Batman Początek
.
.
.
5. Batman Forever (za Tommy'ego Lee Jones'a)
6. Batman i Robin
:)
"Mój ranking:
1. Powrót Batmana (genialny!!!)
2. Batman Początek
3. Batman
4. Mroczny rycerz
5. Batman Forever
6. Batman i Robin (totalny gniot!!!)"
szacunek za ranking, mam dokładnie takie samo zdanie :)
Batman - 7/10
Powrót Batmana - 7/10
Mroczny Rycerz - 7/10
Batman Początek 6/10
Batman Forever - 3/10
Batman i Robin - 2/10
Pierwsze dwa filmy Burtona podobały mi się za muzykę, groteskowy styl i klmiacik.
Między Mrocznych Rycerzem a Begins jest minimalna różniaca - Begins miał ciekawszy klimat, za to Mroczny Rycerz jest bardziej wyrazisty i ma Jokera, chociaż scenariusz jest dziurawy, końcówka żałosna i za dużo w nim zwrotów akcji (zwroty akcji są dobre, ale z umiarem. W TDK grubo przesadzono). Ale ogólnie TDK jest ciut lepsz, dlatego nieco wyższa ocena (chociaż oba filmy stawiam mniej więcej na równi)
Dwóch ostatnich nie będę komentował - oceny mówią same za siebie.
1.Batman - Początek
2.Powrót Batmana
3.Mroczny Rycerz
4.Batman
5.Batman Forever
6.Batman i Robin (bleee)
:D
Dla mnie wygrywa bezapelacyjnie Batman-Początek.W tym filmie było wszystko co powinien oczekiwać każdy kinoman.
1. The Dark Knight 9/10
2. Batman Begins 9/10
3. Batman - 7/10
4. Batman Returns 6/10
5. Batman Forever 3/10
6. Batman & Robin 2/10
1. Mroczny Rycerz (genialny dzięki Jokerowi)
2. Batman Początek ( dowód na to,że wielokrotnie odgrzewany kotlet znów może świetnie smakowac)
3. Batman(za mrok i gotycki nastrój najbliższy komiksowi)
4. Powrót Batmana( bo to przykład udanego sequelu trzymającego poziom)
Pozostałych nie wymienie bo to gnioty z kiczowatą fabułą, okropnym aktorstwem i wogóle szkoda o nich gadac, pisac(jedno z dwojga)
1.Batman Animated z 1992.
2.Mroczny Rycerz (szkoda, że koniec to taka kpina).
3.Batman - Początek.
4.Powrót Batmana.
5.Batman.
Ja niestety nie widziałem dwóch pierwszych Batman'ów T. Burtona
Ale mój ranking wygląda tak:
1. Mroczny Rycerz
2. Batman Początek
3. Batman Forever
4. Batman & Robin
"Batman" i "Powrót Batmana" zmasakrowały mnie klimatem. 10/10
"Batman Forever" oraz "Batman & Robin" to profanacja. 2 może 3/10
"Batman Początek" to kawał porządnego kina. 8/10
"Mrocznego rycerza" jeszcze nie oglądałem...
1.Mroczny Rycerz
2.Batman Początek
3.Powrót Batmana
4.Batman
Reszta to beznadziejne gnioty żerujące na popularności poprzednich dwóch części.
1. Batman zbawia świat
2. Batman
3. Batman- Początek
4. Mroczny Rycerz
5. Batman i Robin
6. Powrót Batmana
7. Batman Forever
1.Powrót Batmana 10/10
2.Dark Knight 9/10
3.Batman Begins 8/10
4.Batman 8/10
5.Batman:mask of the Phantasm 8/10
6.Batman:Gotham knight 8/10
7.Batman Forever 7/10
8.Batman vs Dracula 7/10
9.Batman i Robin 5/10
Tak to wygląda z mojej strony...
1. Batman (film mojego dzieciństwa, fantastyczny i chyba na zawsze ulubiony:)
2. Mroczny Rycerz (także genialny)
3. Batman: Początek (porządny film o Batmanie, warto zobaczyć, choć mnie jakoś nie oczarował)
Z Batmana i Robina nie wiele pamiętam.
1. Mroczny Rycerz
2. Batman Początek
3. Batman
4. Powrót Batmana
5. Batman Forewer
6. Batman i Robin (co to ma byc???)
Mój jest taki
1. Batman Początek "cudo" ciekawy scenariusz, super efekty specjalne, dobra gra Bale'a, Caine'a i Freeman'a
1. Mroczny Rycerz "cudo" rola Jokera ciekawy scenariusz, super efekty specjalne, dobra gra Bale'a, Caine'a i Freeman'a
3. Batman - super rola Jokera
4. Batman Forever film ratuje Lee Jones i Jimma Carry
5. Powrót Batmana - dziwny, straszny, denny
6. Batman i Robin - beznadzieja
1. Batman
2. Powrót Batmana
3. Batman Początek
4. Mroczny Rycerz
5. Batman Forever
6. Batman i Robin
ja jestem stara szkoła - Burton górą. 1. Batman 2. Powrót 3. Rycerz 4. Początek. Słaba Holmes a potem słaba ruda, naprawdę dobry Bale i średniej klasy reżyserzyna nie pobiją kunsztu burtona i spółki.
no i Ledger oczywiście. gdyby nie Ledger i ciekawy scenariusz to by Rycerz przeszedł bez echa.