Moim zdaniem Batman Begins jest najlepszy z trylogii, jest najlepszym filmem o Batmanie i
najlepszym filmem superbohaterskim. Wciąż jestem nim tak samo oczarowany jak wtedy gdy
oglądnąłem go 9 lat temu.
The Dark Knight to fantastyczna kontynuacja z dobrym scenariuszem i niesamowitymi scenami, lecz jednak filmem który najlepiej pokazuje Batmana jak i mroczne Gotham City- to bez wątpienia jest to Batman Begins. Tylko taki ogromny żal ściska jak człowiek pomyśli o tym okropnym zakończeniu trylogii ;(
Może to za dużo powiedziane.. ale to przez to że jestem ogromnym fanem Batmana- pomimo mijającego wieku zamiłowanie z dzieciństwa nie mija. I przeskok jakości między 1 i 2 a 3 strasznie mnie boli. Tzn. pierwsza część filmu była na prawdę dobra i całkiem klimatyczna i dlatego nie mogę pojąć co Chris zrobił od momentu pokonania Batmana. To całe zamknięcie policji w podziemiach, heroiczna walka pod koniec filmu która bardziej przypomina patetyczny amerykański film wojenny. Gordon-Levitt też mi nie pasował strasznie i męczył mnie w tym filmie. Po pierwszym świetnym pojedynku Batmana z Bane'em w rewanżu dostaliśmy coś tak słabego. Śmierć Talii to już w ogóle uważam za arcydzieło gry aktorskiej :)
Tak btw. do Bale'a - irytuje mnie że po Batmanie początek brał rolę gdzie musiał drastycznie schudnąć(potem nie było szans w tak krótkim czasie odbudować masy mięśniowej) i swoją fizycznością absolutnie nie przypominał Gacka.
Oczywiście. Ostatni Batman wypada blado. Jest badzo holywoodzki ( wraz z odniesieniem do Nowego Jorku co już jest wtopą na maksa )
i nudny, przegadany a dialogi nieciekawe. Wizualnie też nie urywa tyłka ....
Mam podobną opinie, przede wszystkim klimat i ta muzyka, na prawde ciezko mi znaleźć równie klimatyczny i elektryzujący. Choć stawiam go równo z Mrocznym Rycerzem to arcydzieło i tak sie powinno robic filmy o superbohaterach. Na wyobrażam sobie kto by sobie lepiej poradził od Nolana, tak odświeżyć serie BRAVO !!. Wielkie bravo dla Zimmera, najlepszy Soundtrack jaki słyszałem.
Tak odświeżyc serie i tak słabo przy okazji ją zakończyc w ostatniej części..szkoda
Jak bym, ja miał oceniać, to jednak Dark Knight byłby na pierwszym miejscu. Zaraz potem Batman Begins. A potem, kawałek za nimi - TDKR.
Chociaż tą trylogię trzeba traktowac jako całość i jak jedną historię.
No cóż muszę przyznać, że BB stawiam wyżej niż TDK trochę z sentymentu ;). Oglądnąłem go jako mały chłopiec i w sumie to od tego filmu i Batman TAS rozpoczęła się "moja przygoda z Batmanem".
Dlaczego maszyna mikrofalowa nie wpłynęła na ludzi? Powinien wystąpić efekt jajka w mikrofalówce.
https://www.youtube.com/watch?v=QeCDTYszuho&index=17&list=RD2mTpxoNOZa8
nie umieli tego wytłumaczyć więc po prostu pominęli ten fakt. Dokładnie jak z ogniem w kosmosie w "Admageddonie". Po prostu film to film. Musi być coś nie do wytłumaczenia.
btw. też uwielbiam Batman Begins. Wg mnie najlepszy z trylogii. Ale Joker z TDK niepowtarzalny
https://www.youtube.com/watch?v=y4JfcSA8ifc
zobacz to, jak znasz angielski to się uśmiejesz.
dzieki;D właśnie lubię tą serie i jeszcze taka jedna jest o tym ile błędów jest w filmie. Potrafią się w fajny sposób śmiać z takich niedopatrzeń i wgl
https://www.youtube.com/watch?v=QeCDTYszuho