Wiem, wiem, ja sama nie lubię, jak ktoś dodaje takie wątki, ale nie mogę nic znaleźć :P
Hm moze obejrzyj "Jedyna prawdziwa rzecz", "Oskar i Pani Róża",
"33 sceny z zycia" albo duński film "Rodzina". Choc ten ostatni akurat sredni ale i tak polecam wszystkie.
Oo, dzięki :) z tych wszystkich znam tylko jeden film, ale i tak chyba wrócę do niego ;)
Jeszcze "Wszystko będzie dobrze", "Jablka Adama" "Olej Lorenza" "Szminka" oraz oczywiście słynni "Nietykalni" i "Motyl i Skafander"
Dzięki za przypomnienie tego filmu. Obejrzałam kiedyś połowę i nie za bardzo mnie wciągnął, ale czas dokończyć i ocenić, być może przez pryzmat całości wyda mi się lepszy :-)
"Za wcześnie umierać", "Keith", " Gdyby jutra nie było", "Ostatnia piosenka", "I wciąż ją kocham"
Temat niepełnosprawności i pięknej przyjaźni:
"Ja w środku tańczę" http://www.filmweb.pl/film/Ja+w+%C5%9Brodku+ta%C5%84cz%C4%99-2004-162368,
"Sztuka latania" http://www.filmweb.pl/film/Sztuka+latania-1998-9983
Temat śmiertelnej choroby:
-"Odrobina nieba" http://www.filmweb.pl/film/Odrobina+nieba-2011-541210,
- "Filadelfia", http://www.filmweb.pl/Filadelfia
O ludziach chorych umysłowo,przyjaźni,rodzinie:
"Rain man", http://www.filmweb.pl/Rain.Man
"Adam" http://www.filmweb.pl/film/Adam-2009-475159,może nie ten temat,ale warto zobaczyć
"Co gryzie Gilberta Grapea", http://www.filmweb.pl/Co.Gryzie.Gilberta.Grapea
"Na przekór całemu światu", http://www.filmweb.pl/film/Na+przek%C3%B3r+ca%C5%82emu+%C5%9Bwiatu-1997-5065
Tutaj nie będę zdradzać fabuły:
'Siedem dusz" http://www.filmweb.pl/film/Siedem+dusz-2008-459974
"Nostalgia anioła", http://www.filmweb.pl/film/Nostalgia+anio%C5%82a-2009