Wszystkie na podstawie Nicholasa Sparksa (Pamietnik, Ostatnia piosenka, Szczęściarz itd)
Inne melodramaty, które może nie są podobne, ale mogę polecić: Jeden dzień, Rust and Bone, Jane Eyre, Woda dla Słoni, Restless, Twój na zawsze, Droga do szczescia, Zakochana Jane, Do szalenstwa, I ze cie nie opuszcze, Blue valentine, Sztuka dorastania, P.S kocham cie, Now is good, Cudowne tu i teraz.
Dom nad jeziorem , Dear John , Kocha lubi szanuje , Szkoła uczuć ,zaklęci w czasie