PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=732548}

Big Short

The Big Short
7,4 150 535
ocen
7,4 10 1 150535
7,7 47
ocen krytyków
Big Short
powrót do forum filmu Big Short

POLECAM

ocenił(a) film na 8

Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, mam 18 lat i tak na prawdę nigdy nie interesowałem się ekonomią, finansami itd. Jednak ten film wywarł na mnie ogromne wrażenie. Jestem właśnie dopiero co po seansie. Poszedłem na niego głównie z uwagi na obsadę i jakieś tam skojarzenia z Wilkiem z Wall Street. Części terminów i zależności nie rozumiałem, ale nie zbyt mi to przeszkadzało, gdyż nie miało to większego wpływu na zrozumienie podjętego problemu i sytuacji. Jeśli ktoś ma jakieś obawy typu "czy ja się w tym wszystkim połapie" może sobie poczytać nieco o kryzysie finansowym w 2007 roku i przybliżyć sobie parę górujących pojęć tam zawartych. Sam film skłonił mnie do przemyśleń i przekonał na pewno na zwrócenie uwagi na te kwestie i zdobycie wiedzy w tym temacie, bo po prostu stwierdziłem, że warto, a nawet powinno się mieć świadomość pewnych spraw. Po za ekonomią film porusza kilka innych bardzo ważnych kwestii. Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego sensu i gorąco polecam wszystkim, a w szczególności tym, którzy mają jakieś wątpliwości. Film z pewnością skłania do przemyśleń, realizacja jest IMO świetna, do tego ta obsada :)

ocenił(a) film na 9
Prospecto_R

Jest jeszcze "Margin Call" - też dobry jeśli chodzi o opis tego kryzysu

borsuk96

polecam również Inside Job z 2010 r.

ocenił(a) film na 9
Kejtbejbe

Widziałem.Niezłe a zwłaszcza historia Islandii

ocenił(a) film na 8
borsuk96

Z pewnością przez te ferie nadrobię zaległości, dzięki wielkie za propozycje :)

ocenił(a) film na 10
Kejtbejbe

Zeitgeist Addendum bije wszystkie inne na głowe
http://www.filmweb.pl/film/Zeitgeist%3A+Addendum-2008-493452

ocenił(a) film na 8
cabbage

Lubię dobre science fiction.

ocenił(a) film na 8
Prospecto_R