PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=538120}

Burke i Hare

Burke and Hare
6,3 5 061
ocen
6,3 10 1 5061
Burke i Hare
powrót do forum filmu Burke i Hare

Ten film to taka mała perełka dla bardzo wąskiego grona odbiorców: miłośników czarnej komedii w wydaniu angielskim i studentów medycyny. Nie powiem, żeby film mnie specjalnie zaskoczył, od początku spodziewałem się czegoś naprawdę dobrego, zwłaszcza klimat XIX-wiecznego Edynburga i muzyka robi naprawdę świetne wrażenie. Film zdecydowanie nie dla wszystkich, ale jak już się toleruje ten typ filmu to 'Burke and Hare' na pewno się bardzo spodoba.

Kruczysko

Rozumiem, że jesteś studentem medycyny?

ocenił(a) film na 9
Mavelius

Nie jestem studentem medycyny, choć... Blisko.

ocenił(a) film na 7
Kruczysko

nekrofil ?

ocenił(a) film na 9
accadacca

No nie, choć z drugiej strony coś w tym jest... Przynajmniej nie ucieknie.

użytkownik usunięty
Kruczysko

Coś w tym jest, chociaż studenci medycyny (szczególnie pierwszego roku) często mają dosyć anatomii, żeby jeszcze im się chciało oglądać filmy z jej motywem:)

użytkownik usunięty
Kruczysko

Dzięki serdeczne... kocham szkocki akcent, bo on niewątpliwie stanowi o klimacie 'Edynbra' i stąd wyznaczam film do download'u na dzień jutrzejszy...

ocenił(a) film na 8
Kruczysko

Jestem członkiem wąskiego grona odbiorców (wypasione uczucie, yeah...) a film kapitalny.

ocenił(a) film na 10
dzungo

Rewelacja. Lubie ten okres w historii. Stara Anglia i humor lek na dusze

ocenił(a) film na 9
Kruczysko

A któżby lepiej nakręcił czarną komedię jak nie Brytyjczycy - toż to mistrzowie tego gatunku (uwielbiam brytyjskie kino w całej rozciągłości) i z jaką lekkością zrobiony - znakomity !!! (9)

ocenił(a) film na 8
Kruczysko

czy ja wiem... to po prostu lekka komedia z tym drobnym, smutnym akcentem - przypomnieniem, że duże ryby zjadają małe.. a grono odbiorców to po prostu szyscy powyżej dwóch sprawnych szarych komórek

Pobierz aplikację Filmwebu!