Wpisujcie jeszcze inne tytuły fajnych, miłych i przyjemnych filmów, które polecacie , i które są warte obejrzenia
hej!!!
po tej liście filmów które dostałaś na innych forach ciężko jest ci coś doradzic ;), jedyne co mi przychodzi do głowy to "sztuka zrywania". (ale pewnie oglądałaś ;D) może jeszcze coś wymyśle...
może wybierzesz z tej listy filmy których nie ogl.
idealny facet
zakręcony piątek
dziewczyny z drużyny
trzynastka
długo i szczęśliwie
nowożeńcy
Nowy York nowa miłość
szansa na sukces
światła sceny
jestem przy tobie
wytańczyć marzenia
honey
w rytmie hip-hop
wpadka
cała ona
gorączka sobotniej nocy
a właśnie że tak
damsko-męska rzecz
whirly girl
sztuka zrywania
diabeł ubiera się u Prady
stary gdzie moja bryka
z ust do ust
John Tucker musi odejść
ona to on
moja super eksdziewczyna
dogonić marzenia
Ja, Ty i On
noc w muzeum
miłosna zagrywka
wredne dziewczyny
uwierz w miłość
zgadnij kto
szkoła uczuć
kiedy dzwoni nieznajomy
legalna blondynka
sztuka zrywania
szkoła zrywania
dziewczyna z Alabamy
To będzie już na tyle!!pozdro!paps!
"Tytuły fajnych, miłych i przyjemnych filmów, które polecacie , i które są warte obejrzenia" nie ma mowy o filmach romantycznych
wpadka
bliźniaczki na boisku
jak dwie krople wody
paszport do Paryża
rozbitkowie
A Cinderella story
I ty możesz zostać bohaterem
zostańmy przyjaciółmi
"Szkoła uczuć"
film o podobnej tematyce lecz mysle ,ze duzo ciekawszy, lepsza fabuła i bardziej dopracowany. Poza tym ładniejsza aktorka tam gra;)
Hymm... jesli szukasz podobnych filmow ... polecam :
idealny facet
historia kopciuszka
to chyba dwa najlepsze z takich filmow. Obydwa z Hillary Duff :D
pozdrowionka :))
'zostańmy przyjaciółmi'
'szkoła uczuć'
'ona to on'
'eurotrip'
'Holiday'
'szkoła rocka'
dość przyjemne filmy:)
hmmm a ja nie podam ci tytułów wszystkich fajnych filmów, tylko filmów o podobnej tematyce do ,,cała ona":
-historia kopciuszka
-to mnie kręci,
-męsko damska rzecz,
-john tucker musi odejść,
-szkoła uczuć,
-high school musical,
-szansa na sukces,
chyba tyle znam pzdr.
"Zakochana złośnica"! Mi się podobał, bardzo jak na tego typu filmy, zwłaszcza, że grał tam niejaki Heath Ledger:)
-jak stracić chłopaka w 10 dni
-mama na obcasch
-dziś 13 jutro 30
-filmy z hilary duff
-filmy z amandą bynes
-filmy z jennifer lopez (powiedz tak, sposób na teściową itp)
-część z lindsay lohan (wredne dzieczyny, garbi- super bryka, nie wierzcie bliźniaczkom, całe szczęście itp...)
Ja się zgodzę z knife3... ''szkoła uczuć'' jest o podobnej tematyce... bardzo ciekawy film... polecam ;] (na którym łzy niektórym mogą polecieć)
wszystkie chwyty dozwolone................genialny
gra w nim ten chłopak który grał w szkole uczuć i maria sokollof...a także james franco...:P GENIALNY