PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=1470}
7,5 585 991
ocen
7,5 10 1 585991
6,9 40
ocen krytyków
Cast Away poza światem
powrót do forum filmu Cast Away - poza światem

Czasem miałem wrażenie, że głównym przesłaniem tego filmu było "dostarczymy twoją przesyłkę nawet jeśli nasz transport rozbił się w oceanie"

Brzydzą mnie takie nachalne reklamy.

ocenił(a) film na 10
AgentB

Trafna uwaga :D Ale na 6 nie zasługuje chociaż 7 za grę aktorską Toma no musisz przyznać , że zagrał znakomicie ( zresztą jak zawsze ) chociaż by słynna scena z piłką do siatkówki gdy 3/4 widzów wzruszyła się gdy piła odpłynęła :) Polecam ci film pod tytułem ,,TERMINAL'' również z Tomem jeśli nie widziałeś . Pozdrawiam i życzę udanych wakacji !

ocenił(a) film na 6
Prosiaczek_flmweb

No może dałbym i 7 gdyby nie to lokowanie produktu, ale za to co dostałem więcej dać nie mogę bo film nie jest ani wybitny pod względem fabularnym, ani wybitny pod względem survivalowym.
Terminal już widziałem, jest lepszy.

ocenił(a) film na 10
AgentB

Za to wspaniały pod względem gry aktorskiej :-) .

AgentB

Sądzę, że to kwestia interpretacji, równie dobrze można poczytać filmowy obraz FedExu za antyreklamę - paczka ważniejsza od pracownika i jego życia osobistego.
Inna sprawa, że opierając się na doświadczeniu z wieloma firmami kurierskimi mogę śmiało napisać, że FedEx nie potrzebuje reklamy...

użytkownik usunięty
madz20

A co kogo obchodzi reklama?
Film jest znakomity.

ocenił(a) film na 10

no właśnie,aby film mógł w ogóle zaistnieć to zawsze musieli by jakąś firmę pokazać w której Chuck pracuje,więc mnie ten Fedex w ogóle nie ruszył,bo interesuje mnie to co reżyser chce przekazać widzom ,a jedyne co mam to jak widzę Fedexy w UK to mi się Tom przypomina he he he

ocenił(a) film na 6
AgentB

A jak z reklamą Wilsona? Nie przeszkadza?

ocenił(a) film na 6
Starigniter

Reklama oczywiście jest, ale znacznie mniej nachalna. W sumie logo było tylko na pudełku i nie gwałciło widza co kilka minut.

ocenił(a) film na 6
AgentB

Chociaż do tej piłki cały czas zwracał się "Wilson", czyli po nazwie firmy, ale dla mnie to akurat było zabawne.

ocenił(a) film na 8
Starigniter

Mi się wydaje, że imię piłki Wilson pochodzi od nazwiska żony Hanksa, a nie od nazwy firmy.

ocenił(a) film na 9
AgentB

Film powstal w 2000 roku, na kupe mowiles wtedy papu, a teraz po 14 latach zgrywasz wielkiego medrca marketingu. Tez jestem ciety na lokowanie produktu, ale tutaj FedEx i Wilsson byly na drugim planie, film jest znakomity. Mogli oczywiscie na potrzeby filmu wymyslic firme kurierska, ale po co? Dzieki odwolaniu sie do realnej marki film jest blizej ludzi, troche jak film dokumentalny, prawdziwa historia.

AgentB

FedEx nie zapłacił nic. Twórcy sami się do nich zwrócili, FedEx tylko współpracował pozwalając na wykorzystanie ich wizerunku.

ocenił(a) film na 10
AgentB

Dokładnie. Zemekis nie chciał kasy od Fedexu, bo się bał, że zaczną mu się wtrącać do scenariusza. A firma kurierska byłą mu potrzebna do historii, więc którąś trzeba było wziąć do filmu. Więc wziął amerykańską.

A Fedex i tak zyskał. Darmowa reklama na cały świat.

ocenił(a) film na 8
Sony_West

To nie można było umieścić w scenariuszu jakiejś zmyślonej firmy kurierskiej? To taki problem?

ocenił(a) film na 10
Sidonis666

Problem nie, ale za to zyskał realizm filmu. Ciągle widzimy to logo Fedex co wzmacnia wrażenie, że to wszystko faktycznie się wydarzyło. Moim zdaniem to dobry chwyt.

ocenił(a) film na 10
Sony_West

Jasne, że tak. Ogólnie nie cierpię products placements, ale tutaj, co przejedzie mi ciężarówka Fedexu to przypomina mi się ten film, i jakoś tak sympatycznie że ta firma istnieje bo wyobrażam sobie że prawdziwy Chuck gdzieś tez. Fikcyjna firma by tego nie wywołała.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones