Witam
Jakie znacie filmy o podobnej tematyce?
Ja ze swojej strony mogę polecić francuski "Prorok" no i oczywiście rodzimą produkcje, czyli Symetrie.
Pozdrawiam ;)
Przychodzi mi na myśl jeszcze "Skazaniec" ang. "Felon" z 2008 roku, który bardzo polecam.
też tematyka więzienia, tylko że później główny bohater zaczyna się mścić i dość efektownie zabija :P a tytuł to "Prawo zemsty"
Ja polecę Chopper`a i Bronson`a filmy bardziej realistyczne, btw Felon dobrym filmem jest :)
Jeszcze Więzy Krwi, a z klasyki: Skazani na Showshang, Papillion, Ucieczka (z C Estwoodem), Nieugięty Luke. Sory za 2 posty ale jak chciałem edytować 1 nie zmieściłem się w czasie :p Podaj jakie klimaty wolisz, czy ogólnie ma to być o więzieniu, to może coś jeszcze mi się przypomni
pozdro
Hmm klimaty, jeśli chodzi o więzienie, to chyba są one połączone i trudno dobrać odpowiedni klimat. BTW Wątpie że jeszcze są jakieś filmy, ale BIG THANKS za te tytuły ;)
Widziałem. Całkiem niezły, można się dowiedzieć paru ciekawych rzeczy. Ale "Bronson" bardziej mi się podobał.
więzy krwi , polecam swietny ale bardzo długi , prawo zemsty naprawdę godne polecenia symetria też nie będę sie odnosił do reszty bo wszystkie widziałem z wymienionych polece jeszcze experyment niemiecki jak i ten nowy bardzo podobny klimat ;) więcej mi nie przychodzi do głowy :)
W Naturall born killers jest też motyw buntu w więzieniu. Tylko, ze wszystko jest utrzymane w konwencji groteski.
Hunger - Film o tematyce więziennej, jednak nie jest to film akcji,opowiada o więzniach politycznych i jest oparty na faktach- dlatego nie jest może tak ciekawy, bo nie jest to komercja nastawiona na kinowy zysk,raczej na odwzorowanie prawdy. Momentami szokujący i wręcz odrażający,szczególnie pod koniec
Nie rozśmieszaj nawet ludzi. Najlepszym serialem więziennym jest "OZ" 1997-2003,
a nie jakieś ugrzecznione gówno Prison Break.
Widzę,że problemy z odczytywaniem znaków interpunkcyjnych,ale w obecnej dobie mnie to nie dziwi. Przecież napisałem,że OZ jest najlepszy - a prison break to bajka.Najpierw pomyśl, później komentuj.Pozdro.
Ja nie polecam Kevina bo to zbyt brutalny film który mogą oglądać tylko źli ludzie bo człowiek dobry nie przeboleje tej brutalności tego małego dziecka które już przed kręceniem filmu miało ewidentne symptomy rozpier..... i mordo.... ;D
jeszcze może być film trochę Sci-Fi "Mechaniczna pomarańcza" http://www.filmweb.pl/Mechaniczna.Pomarancza