1. Testosteron
2. Czas surferów
- Chłopaki nie płaczą (ex aequo)
4. Kilerów dwóch
5. Kiler
6. Poranek Kojota
7. Francuski numer
Wymieniłbym jeszcze filmy Koterskiego, które mają groteskowo-komediowy sznyt(Nic Śmiesznego, Ajlawju, Dzień świra, Baby są jakieś inne, ale to komediodramaty, więc trudno by mi było wybrać dla nich miejsce na liście.