Zapewniam warto, do 5 sezonu trwa fenomenalna fabuła, która na pewno cię zaintryguje gdy się rozkręci. Ogólnie jak pewnie wiesz serial jest o dwóch braciach wychowanych na łowców, którzy parają się tępieniem wszelkich paranormalnych istot i zjawisk, przemierzając Stany Zjednoczone w klasycznym Chevy Impala '67 w rytm Rock'n'Rolla. Samo to powinno zaciekawić kogoś komu podoba się film Constantine tak więc polecam, jeśli spróbujesz daj znać jak wrażenia. Pozdro
Z filmów to trylogia "Blade" jest w nieco podobnych klimatach, ale opowiada o łowcy wampirów, nie demonów. Z seriali na pewno "Supernatural" a także "Angel" i nowość "Sleepy Hollow".
"Armia Boga" tylko trzeba oglądać w kolejności bo jest 5 części, mi osobiście się bardzo podobał...
http://www.filmweb.pl/search?q=armia+boga
Ja bardziej polecałbym komiks "Kanznodzieja". Ostatni raz czytałem komiksy chyba jeszcze za Kajka i Kokosza ale ten naprawdę czyta się lepiej niż ogląda nie jeden film lub czyta nie jedną książkę. Czasem jest zbyt "amerykański" ale jeżeli ktoś polubił "Constantine" to na 200% nie będzie się w stanie oderwać od komiksu. Polecam.
"Heartless - W świecie demonów" - moim zdaniem słabszy, ale warto zobaczyć dla porównania dlaczego Constantin jest tak genialny :)
oglądałem :) musze przyznać że film dosyć fajny i przypad mi do "mojego Gustu" ale dzięki za przypomnienie ;)