Red Obsession

Szybki rozwój gospodarczy Chin otworzył nowe perspektywy przed producentami win.

nagrody:AFI / AACTA (od 2012 roku) AFI / AACTA (od 2012 roku) Najlepszy film dokumentalny w roku 2014 dla Warwick Ross AFI / AACTA (od 2012 roku) AFI / AACTA (od 2012 roku) Najlepsza reżyseria filmu dokumentalnego w roku 2014 dla David Roach, Warwick Ross oraz 1 nominacja
plakat - Czerwona obsesja (2013)
pokaż:
 
Russell Crowe Russell Crowejako: Russell Crowe (narrator)
Debra Meiburg Debra Meiburgjako: Debra Meiburg Rozmówca (ona sama)
Francis Ford Coppola Francis Ford Coppolajako: Francis Ford Coppola (on sam)
$related.related Sara Eisenjako: Sara Eisen (ona sama)

Twórcy dokumentu ujawniają kulisy branży winiarskiej, działającej według niekontrolowanych praw rynkowych. Na przestrzeni ostatnich latach w winnym biznesie doszło do zmian wywołanych ogromnym popytem w Chinach, gdzie butelka wina stała się symbolem rosnących aspiracji bogacącego się społeczeństwa. Windowanie cen doprowadziło do paradoksów, w których niektóre gatunki stały się zbyt dużą inwestycją, by opłacalna stała się ich konsumpcja. Gwałtowny rozwój ekonomiczny całej branży winiarskiej doprowadził do niezrównoważonego wzrostu cen dóbr na rynku. W dokumencie wzięli udział krytycy kulinarni, znawcy wina i branżowi przedsiębiorcy.

recenzje użytkowników

Na razie nikt nie dodał recenzji tego filmu. Możesz być pierwszy! Dodaj swoją recenzję.

pozostałe informacje o filmie
Czerwona obsesja

muzyka:
zdjęcia:
 
oceń twórców
studio:
  • Lion Rock Films
inne tytuły:
(więcej...)
  • Świetny film marketingowy

    • autor: Wujek_Sylwek
    • 2014-02-18 05:22:54 +0100
    • ocenił(a) ten film na: 7

    będzie interesujący nie tylko dla ludzi zajmujących się marketingiem produktów luksusowych. Technicznie to ten film jest rewelacyjny, ale treściowo to jest on wypełniony grzecznymi i trywialnymi komunałami. Zupełnie brakuje w nim odniesienia do innych rynków, przez co traci on bardzo dużo.

  • opis

    Film Davida Roacha i Warwicka Rossa odkrywa jednak przed widzami fakt, że wino to także produkt poddany równie chimerycznym co pogoda prawom rynku. "Red Obsession" opowiada bowiem o ekonomii, windowaniu cen oraz brandingu, które są codziennością winnego biznesu. Wypowiadający się przed kamerą znawcy - ...

zobacz wszystkie tematy na forum

twórcy strony zobacz więcej

Cieszymy się, że Ty też masz łeb pełen filmów i chcesz podzielić się swoją wiedzą z innymi.
Niniejsza strona została utworzona dzięki takim jak Ty! Najwięcej treści dodali:

Dowiedz się więcej o