PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=124124}

Dark Water - Fatum

Dark Water
5,5 17 917
ocen
5,5 10 1 17917
6,2 4
oceny krytyków
Dark Water Fatum
powrót do forum filmu Dark Water - Fatum

3/10

ocenił(a) film na 3

klapa i tyle... ostatnia akcja mnie troche obudziła bo tak to flaki z olejem... nie polecam !!

ocenił(a) film na 1
jaca_cool

dokładnie.... zero akcji i chociaz baaardzo chciałam nawet mnie nie zaciekawił ani troche...a jak na horror to sceny żenujące :/

Anness

Dla mnie film też był nudny. To jest horror ale dla hydraulików, dekoratorów wnętrz i budowlańców. Tylko ich przerażałoby 105 minut oglądania zacieków na ścianach.

Destrukcja

Ale heca, ja nie jestem ani hydraulikiem, ani dekoratorem wnętrz, ani NAWET budowlańcem a film mi się podobał. Świetny klimat (ciężki, przytłaczający)- to wg mnie największy plus tego filmu. Zgodzę się, że nie bardzo pasuje do kategorii horroru, dlatego też żądnym krwi i flaków latających po ekranie polecam filmy typu gore czy też slashery. Uważam, że trzeba docenić każde kino, każdy styl i gatunek i nie oceniać produkcji jako złej, bo znalazła się w kategorii 'horror' a horrorem raczej nie jest.

Veridell

Ależ nie sądzę, że nie-hydraulikom, itd. ma się nie podobać, tylko że ich nie przeraża. Dark water nie powinien być w kategorii horror ale nie skreślam go. Nie twierdzę, że film był zły, po prostu nudził. Chodzi mi o to, że rozczaruje osoby spodziewające się horroru.
Zogdzę się co do klimatu, doceniam to w tym filmie.

ocenił(a) film na 4
Destrukcja

Rzeczywiście, ja spodziewałam się horroru i się rozczarowałam. To bardziej dramat psychologiczny, jak napisano w recenzji. Chociaż z elementami horroru.

Ale może to i dobrze - będę mogła spokojnie spać. xD

ocenił(a) film na 3
jaca_cool

totalnie nudny - brak akcji i kiepska fabuła, daję tak samo 3/10

excommunication

Muszę obejrzeć jeszcze raz, bo poprzednim razem zapomniałem ocenić :(

Pobierz aplikację Filmwebu!