przepiękna salma i antonio, film kultowy już jak dla mnie i scena z futerałami - wymiata.
Pozdrawiam sympatyków .
Osobiście żałuję że film w pewnym miejscu poszedł w kierunku pastiszu.. Reszta wszystko świetna, bardzo niedoceniony film..
Sympatyk, który oglądając ten film w połowie lat 90-tych jarał się niezniszczalnym grajkiem, wczoraj przypomniałem sobie tę produkcję, szybko zleciał czas, ale ta Salma... :)
Właśnie, szybko czas leci, mi również, myślę że jesteśmy w podobnym wieku, też pamiętam go z lat 90- tych, pozdrawiam....
Zdecydowanie najlepszy sensacyjniak, widziałem go około 10 razy i nigdy się nie nudzi.
Jeśli masz na myśli gatunek sensacyjny (Bo tak naprawdę Desperado bliżej do akcji ale w sumie pokrewny gatunek..) Prym wiedzie tu na pewno Gorączka (film bez wad), Casino Royale, Szklana pułapka...
Jeszcze dodałbym do wyżej wymienionych "Zakładnika" jako jeden z najlepszych sensacyjniaków..
Osobiście bardzo lubię początkowe filmy z Bondem takie jak Dr. No, Goldfinger, ale one nie wszystkim podchodzą..
najlepsza jest Gorączka Manna...
Spróbuj Dzień Próby, to trochę inne kino ale u mnie na 2 miejscu wśrod sensacyjnych.