Pomocy ! Podacie mi jakiś straszny horror ? Jeszcze takiego nie spotkałam :\ ...
Oglądałam między innymi Nieproszonych gości ,Obecność , Dom w głębi lasu , Lustra , Lustra 2 , The Ring , Stygmaty , Grave Encounters , Sierociniec ... Podacie jakiś STRASZNY !!! ( Taki co się w matki idzie posrać )tylko taki nie bardzo stary ;)
Z góry dzięki :*
Mi się nawet podobał "drag me to hell", miał swoje momenty - ale jak się można domyślić - w miarę straszny tylko za pierwszym razem. Obejrzałem w sumie dziesiątki lub nawet setki horrorów ale żaden nie był naprawdę straszny. Były pojedyncze sceny (w sumie 3, każda scena w innym filmie) ale to za mało. Te co wymieniłaś uważasz za straszne? Chciałbym wyczuć Twój gust :)
potwierdzam - nie bylo krwi za to zaje...cie budowal napiecie
np zabawa hide and klap - normalnie drgnelem
reszta - wszystko co tu ludziska wypisuja to zwykla smiechawka ( moze jeszcze sinister )
oczywiscie lubie te filmiki ale nie zeby srac po gatkach :)
ja polecam Zejscie obie czesci - dosc przyjemny, Ruiny - zaskoczyl mnie bardzo pozytywnie no i moje ostatnie odkrycie Dark Country - bardzo nie tuzinkowy
a dla fanow Ghost Ship polecam Triangle - moze nie jest to horror w doslownym tego slowa znaczeniu ale ma cos czego wypisywane tu produkcje nie maja
Wszystko zależy od tego czego się boisz....Horrory są różne i nie chodzi tylko o gatunki ale też o to co jest "głównym motywem straszącym" że tak powiem:) Np. niektórych przeraża wygląd postaci (np. film "Wzgórza mają oczy), innych samo budowanie napięcia (Lśnienie), jeszcze innych cierpienie i krew.("Hostel" czy "Piła" choć ja osobiście nie uważam tych dwóch tytułów jako typowe horrory raczej krwawe thrillery ). Poza tym dużą różnicę robi też nastrój oglądanie filmu. Zupełnie inaczej ogląda się horror w kinie, lub w gronie przyjaciół a inaczej w samotności ciemną nocą ze słuchawkami na uszach (polecam ten sposób zwłaszcza na horrory bazujące na budowaniu napięcia). Mnie osobiście najbardziej podobały się :
Egzorcyzmy Emily Rose
Statek widmo
The Grudge - Klątwa
Koszmar z ulicy Wiązów (1984)
Opowieść o dwóch siostrach (2003)
Jednak chociaż lubię horrory jest to jeden z nielicznych gatunków gdzie nie oceniłem filmu na 10.(!)
Ale tak jak napisałem każdy ma swój gust.
W takim razie polecam:
"The Grudge - Klątwa" (2004)
"Statek widmo" (2002)
"Shutter - Widmo" (2004)
No i może "Silent Hill" (2006)
To tyle jeśli chodzi o ciekawe horrory z duchami których nie oglądałaś i których nie podali moi poprzednicy. Pozdrawiam.
Hmm... Koszmar z ulicy wiązów uważasz za straszny? Zatem faktycznie trzeba by sobie budować napięcie samemu... Dla mnie Koszmar z ulicy wiązów to beznadziejna seria 7dmiu filmów. O gustach jednak się nie dyskutuje, tak właśnie jak napisałeś.
Co do koszmaru to zgadzam się że nie jest nawet trochę straszny (no poza remakem) ale gdyby patrzeć na to bardziej jako np. na film przygodowy to jest naprawdę dobry
Nie rozumiem o co ci chodzi. Chyba o to, że tylko nowy koszmar z ulicy wiązów, uważany powszechnie za crap uważam za straszny. Ale ja zawsze miałem dziwny gust. Tak samo jak nienawidzę Lśnienia, powszechnie ogłoszonego arcydziełem.
Chodzi mi o to, że on jest bardziej jak film przygodowy, niż jak horror, bo nie jest straszny, tylko ciekawy. A ty to lepiej idź z Cellem walczyć.
widze ze masz problem ze soba ten film byl straszny oj byl swego czasu ale realia sie zmieniaja i to co nas straszy tez ale przygodowy nosz karwarz twarz barabasz Wes sie w grobie przewraca
Koszmar nigdy nie miał być szczególnie strasznym filmem (tylko Nowy koszmar był w ten sposób kreowany), to przede wszystkim czarny humor.
Tak naprawdę, jeżeli będziesz oglądać jakiś horror i przez cały film wyczekiwała fragmentów, które mają cię zaskoczyć, przerazić - to żaden horror nie będzie straszny. Sama sobie musisz budować napięcie i stworzyć klimat, a wtedy nawet na głupim It (To) się zesrasz ze strachu
Polecam Ci:
Alone (2007), o mało nie potargałam poduszki na tym filmie :)
Opętanie (1999), znajdą się z 2 czy 3 momenty, które poderwą Cie z fotela.
Szepty (2011) - może nie aż taki straszny, ale ciekawe zakończenie.
Naznaczony (2010),dobry horror,a w tym roku weszła do kin druga część :)
Co kryje prawda (2000), dobra obsada, film trzyma w napięciu.
Szósty zmysł (1999), klasyk :)
Kobieta w czerni (2012)
Inni (2001)
Dotyk przeznaczenia (2000)
Dom snów (2011)
Pfuu... Tyle jeśli chodzi o filmy z duchami, które zapadły mi w pamięć. Mam nadzieję, że wystarczy Ci to na coraz dłuższe jesienne wieczory :)
Jakie horrory są najlepsze? Myślę, że te oparte na faktach, bo w końcu idąc spać masz pewność, że to już kiedyś komuś się przydarzyło i zawsze może przydarzyć się Tobie. Jeden z takich horrorów to ten z tych ostatnich - "Kronika opętania"
Karen8907 - znajomi muszą przeżywać niezłą komedię oglądając z Tobą horrory skoro targasz poduszki na filmach ;)
Horrory oglądam sama. Tak jak polecał weekendowy_filmowiec stwarzam sobie nastrój. Noc, sama w mieszkaniu, przygaszone światła-tak się najlepiej ogląda horrory :)
Nie ma horrorów opartych na faktach. To, że ktoś sobie to napisze nic nie znaczy...
Gwoli uświadomienia taka Teksańska masakra piłą mechaniczną ma więcej wspólnego z faktami niż Obecność czy Kroniki Opętania razem wzięte.
Są horrory oparte na faktach (choćby Egzorcyzmy Emily Rose) tylko trzeba się doinformować i pogrzebać w źródłach.
Tak, tak. Demony istnieją, opetane osoby też i egzorcyzmy to prawda...
Część mająca coś wspólnego z faktami to jedynie proces księdza, więc polecam doinformować się.
Obejrzyj sobie film dokumentalny "Egzorcyzmy Anneliese Michel", a potem się udzielaj.
Który udowadnia co?
Hint: Ksiądz został skazany. Kościół stanął po stronie sądu. Nie wierz we wszystko jak debil to wyjdzie ci na zdrowie.
Nawet nie odsłuchałeś taśm, a pitolisz od rzeczy. Żadna kobieta nie ma takiego głosu, ani takiej siły.
Wiem oglądałam chyba najstraszniejszy film jaki oglądałam ale i tak bardzo mnie nie przestraszył :\
No chyba że ta scena na szafie xD
Jest naprawde dobry, oczywiscie to moje zdanie, ktos moze wysmiac ten film, jednak wedlug mnie, znalazlby sie w pierwszej 10 horrorow jakie ogladalem, baa! nawet w pierwszej 5, a nawet 3!;)
Jeśli chodzi o krwawe to piła ale to raczej thriller.A o duchach to:
The grudge -klątwa
Obecność
The ring
Shutter widmo
Paranormal activity
Egzorcyzmy Emily Rose
The Grudge, Sinister, Shutter (tylko ten stary), 1408, Oczy Julii (to nie jest do konca horror, ale na prawdę klimatyczny i momentami straszny film), Kobieta w czerni, Nowy koszmar z ulicy Wiązów (wbrew powszechnej opinii bardzo dobry film - mi się podobał nawet bardziej niż oryginał, jest po prostu inny, mroczniejszy i straszniejszy, a pierwowzór był komediowy).
To polecam "Polska służba zdrowia: kolejki w przychodni". Groza od początku do końca gwarantowana.
''Resident Evil''
''Obecność''
''The Ring''
''Lęk''
''Sierota''
''Sierociniec''
''Nieodebrany telefon''
''Egzorcysta''
''Laleczka Chucky''
''Carrie''
Nienarodzony
Sinister
i polecam poczekać, już wkrótce we wszystkich polskich telewizorach najstraszniejszy ze wszystkich horrorów jakie kiedykolwiek powstały - Kampania wyborcza:)
Widmo ale japońskiego wydania. Jeśli ktoś lubi horrory i straszne filmy to zapraszam również do mojego zbioru filmów na filmwebie - oglądam tego sporo, więc każdy może znaleźć coś dla siebie.