1 Droga bez powrotu 4
2 Droga bez powrotu 1
3 Droga bez powrotu 5
4 Droga bez powrotu 3
5 Droga bez powrotu 2
A wy wpisujcie sie jestem ciekawy
1.Droga bez powrotu 5
2.Droga bez powrotu 4
3.Droga bez powrotu 2
4.Droga bez powrotu 3
5.Droga bez powrotu 1
Moim zdaniem pierwsza część jest najsłabsza bo jest za mało krwi. Ale ogólnie także jest niezła. Dziwie się że jest tyle złych opinii o Drodze bez powrotu przede wszystkim o 3,4,5. Nie wiem co ludziom w nich nie pasuje. Niektórzy piszą ze są to obrzydliwe horrory itp. Ale jak jest krwawy to musi też być niesmaczny. Ja na przykład nie lubię horrorów o duchach bo mnie nudzą. Jak dla mnie ta cała seria jest super.
trudno ktoras wyroznic,bo moim zdaniem na tle innych horrow to wszystkie sie wyrozniaja.Jedynka niebyla zla,ale bardziej podobaly mi sie te czesci w szpitalu psychiatrycznym i ta na tym jakims festynie czy cos,gdzie siedzieli na komisariacie policji,niezle jaja byly a najlepsza ta dziewczyna na koncu co stracila wzrok i na stopa zalapala sie do pikopów(tak ich sobie nazywam),wpadla jak sliwka w kompot :( a tak sie bidulka nawalczyla,az mi sie jej zal zrobilo na mysl co musieli z nia zrobic :( Musze sobie przypomnic pozostale czesci,bo troche sie mieszaja,ale cala ta seria jest swietna i tyle w temacie.
1. Droga bez powrotu 2 (poniekąd z sentymentu)
2. Droga bez powrotu 1
3. Droga bez powrotu 4
4. Droga bez powrotu 3
5. Droga bez powrotu 5
6 nawet nie wymieniam bo dla mnie jest to bardziej erotyk niż horror xD
Do 4 było dobrze później to były części które oglądałem bo myślałem że twórcy dadzą coś nowego czego nie było a tu tylko schemat dajmy dużo trupów i nagości