Która produkcja Waszym zadaniem była najlepsza? Moim zdaniem "trójka" była zrealizowana najlepiej ze wszystkich części. Epoka lodowcowa 2 chyba była gorsza od filmu pierwszego i trzeciego, ale i tak bdb jak dla mnie. A jak u Was to wygląda? U mnie w skrócie:
-Epoka lodowcowa 3
-E. Lodowcowa 1
-E. Lodowcowa 2
Według mnie pierwsza część rewelacja, chyba moja ulubiona bajka ( nie jestem fanem Shrek'owych opowieści ;]), druga część też była fajna, ale 3 to pomyłka... mało śmiesznych tekstów typu> ooo ! mleczyk.. ostatni w tym sezonie ;P ..ogólnie scenariusz trochę z du..., nie porywa ;/ to jest mój osobisty ranking :))
1 - najlepsza fabuła
3 - całkiem dobra fabuła i nowość względem poprzednich części - rozwinięty humor słowny, wreszcie pojawiły się jakieś hasełka i śmieszył nie tylko Wiewiór & Sid ale prawie wszyscy.
2 - fatalna fabuła, ale za to Wiewiór wykazał się zdecydowanie najlepiej ze wszystkich części, twórcy wymyślili w tej części bardzo ciekawe(czyt. śmieszne) sytuacje z tym bohaterem, kosztem fabuły...
Nie widziałem trójki ale zgadzam się co do 1 i 2. Pierwsza cześć to był strzał w dziesiątkę, bohaterowie pozyskali moją sympatię (zwłaszcza Sid) i ten wątek wspólnej egzystencji ludzi i zwierząt... fajna sprawa. Dwójka miała już tylko tych samych bohaterów, generalnie dużo słabsza. Na trójkę pójdę z sympatii dla postaci ale obawiam się zawodu.
u mnie:
1. Epoka lodowcowa 3 - głównie dlatego, że jest najśmieszniejsza ze wszystkich i ma najlepiej rozwinięty wątek moich ulubionych postaci, czyli Wiewióra i Żołędzia;p
2. Epoka lodowcowa 1 - bo jest wieeele mniej śmieszna, ma za to ciekawą fabułę no i była prekursorką;P poza tym podoba mi się jako odpowiedz na prymitywny humor w Shreku
3. W sumie nie porażka, ale ani porywająco śmieszna, ani żadnych nowości, ot animacja na 7
I Epoka 3 najśmieszniejsza i fajny był wątek z małymi dinozaurami.
II Epoka czesc pierwsza super fabuła
Dla mnie zdecydownie 3. pozostałe mi się nawet zbytnio nie podobaly. A w 3 humor, wartka akcja i świetne efekty 3d:)
Ja byłam niestety na wersji analogowej :( Ale to wystarczyło by poczuć ten świetny klimat i szczerze się pośmiać :D Naprawdę, Epoka lodowcowa 3 lepsza nawet od Shreka ;)
1 - Zdecydowanie najlepsza fabuła, wg mnie najśmieszniejsza. W ogóle jest to jedna z najlepszych bajek, jakie w życiu widziałem.
3 - Dużo śmiesznych momentów, mimo to za krótka, średnia fabuła.
2 - Naciągana chyba we wszystkich aspektach. Dałem jej 7/10, ale to epoka prawie jak nie epoka...
1 - zdecydowanie najlepsze, śmieszne teksty.
3 - nie było źle, + za wiewióra :P
2 - dlaczego do każdej bajki muszą wsadzić moty miłosny?
Ja mam na odwrót. ;)
4
5
1
3
2
I po drugi Ci mówię, że mnie serce boli jak oceniasz "Jak ukraść Księżyc" na 2/10
u mnie jest całkiem ina mleczylowata odpowiedz
1-rewelacja[wprowadzenie było fajne]
2-fajna ale nie było penknieńć lodu :-
oh zapomniałam żę pamientacie scene kochania się wiewiórek przy deszczu
niby orzech płakał że go już nie kocha scrat
Epoka Lodowcowa 3:Era Dinozaurów(najlepsza z wszystkich!)
Epoka Lodowcowa 1(klasyka)
Epoka Lodowcowa 2:Odwilż(bez sensu ona byla)
Jedynka to mistrzostwo, kolejne części są bardziej dla dzieci i słabsze więc ich prawie nie uznaję.
Pierwsza najlepsza. Druga dużo gorsza. Trzecia lepsza ale tylko od drugiej. Czwarta prawie tak samo dobra jak pierwsza.
A Mamucią Gwiazdkę lekko się ogląda.