Będe wdzięczny za podanie tytułów komedii które obejrzyliście i polecacie- z góry dzięki :))
how high, american pie - wszystkie czesci,piątek,nastepny piątek,kolejny piątek, io reszte mozesz zobaczyc w moich ulubionych filmach pozdro ulotnymc
ostra jazda, barbershop, hiphopowa myjnia, harold and truman go to white castle, mallrats, not another teen movie, boat trip, soul plane, wieczny student, daleko jeszcze?
Czy w topicu było "głupawe i niesmaczne", czy "śmieszne"? Czy może "śmieszne", to te, które przed oglądaniem wymagają walnięcia 3 browców, zjarania blanta i dziabnięcia piguły? Bo jeśli tak... to wszystkie filmy są śmieszne!
:P
Fakt. Coraz mniej jest komedii, w których dowcip nie kręci się wokół genitaliów. Ale cóż... w końcu to właśnie w tych okolicach* znajduje się gust większości "amatorów dobrych filmów"...
* - w d.pie!
pulp fiction,forrest gump,miś,blues brothers,przekręt,Wszystko co chcielibyście wiedzieć o seksie, ale baliście się zapytać,That 70's show(ale to jest serial)....to jest mniej więcej to co mnie bawi najbardziej.Z ostatnio oglądanych nawet dobre byly jeszcze White Chicks i Old School
pulp fiction,forrest gump,miś,blues brothers,przekręt,Wszystko co chcielibyście wiedzieć o seksie, ale baliście się zapytać,That 70's show(ale to jest serial)....to jest mniej więcej to co mnie bawi najbardziej.Z ostatnio oglądanych nawet dobre byly jeszcze White Chicks i Old School
"przekręt" jest rewelacyjny ale jeszcze lepszy jest film "porachunki"!! ten sam rezyser wiec humor jest podobny. naprawde polecam oda filmy
a ja polecam "but manitou" rewelacyjny film :D nie znam osoby, której by się nie podobał, do tego jeszcze "straszny film 3", "RRRrrr!!!" (troszeczkę głupiutki może aż za bardzo;) i "gwiezne jaja: zemsta świrów" (ewentualnie "starsza pani musi zniknąć") jak jeszcze coś sobie przypomne dam znać :) pzdr
wiekszość śmiesznych(i mniej śmiesznych) juz wymieniono, mi pozostało więc dokończyć na dzień dzisiajszy listę śmiesznych według mnie. Jest tylko jeden problem, komedia komedii nierówna. W końcu są różne komedie. Ja np byłam zachwycona "Powrotem do Garden State", trochę podobne "zaklęte serca", "Autostopem do galakyki", "The Longest yard"(bosko i dosłowne tłumaczenie na polski-"wykiwać klawisza"), "40 letni prawiczek"...
Uwielbiam
1.EUROTRIP-Scooty doesn't know!!!!!
2.HOW HIGHT
3.ROAD TRIP
........
WHITE CHICKS
JAK TO SIĘ ROBI Z DZIEWCZYNAMI
BOSKI ŻIGOLO
NADCHODZI POLLY
SPOSÓB NA TEŚCIOWĄ
PRZEBOJE I PODBOJE
POLOWANIE NA DRUHNY(sam pomysł na podryw)
JAZDA NA MAKSA
FAJNA Z NIEGO BABKA
OLD SCHOOL
SOUL PLANE
CZARNA KSIĄŻECZKA
CÓRKA MOJEGO SZEFA