dla mnie to majstersztyk de niro i hoffmana... daje zasluzone 10! ktos moze polecic
podobne filmy....
coś podobnego w jakim sensie? Jeśli chodzi o film, który wyróżnia się grą aktorską a pozostaje filmem "tylko" albo "aż" dobrym to polecam True Grit http://www.filmweb.pl/film/Prawdziwe+męstwo-2010-506212 To co pokazują tam Jeff Bridges i Hailee Steinfeld wykracza daleko ponad przeciętność.
A co do gry aktorskiej w Wag the Dog to Hoffman rzeczywiście dał popis, De Niro zagrał na swoim normalnym poziomie; b.dobrze, choć mnie jednak drażni jego jednowymiarowa ekspresja.
w jami sensie, pomyslu, chumoru, hoffmana - teksty, naprawde bardzo dobre teksty ale i ekspresja..... de niro mniej sie rzuca bo tak wlasnie mialo byc przeciwienstwo hoffmana... dlatego jeszcze bardziej uwydatnia sie gra hoffmana przez 'lamerstwo' (ale moim zdaniem zamiezone) de niro...
w true grit'cie podobal mi purystyczny charakter... jeff niezle... ale nie przepadam za gatunkiem....
Widzę pewne podobieństwo (absurd, humor, pastisz na politykę USA, amerykanizację) w "War Inc."
http://www.filmweb.pl/film/Wojenny+biznes-2008-385659
To może "What Just Happened" - tym razem o producenckiej kuchni, ukazującej Hollywood w krzywym zwierciadle. Ale to też z De Niro więc pewnie widziałeś. Swoją drogą przydałby mu się jakiś nowy, udany film (choćby taki niszowy).
http://www.filmweb.pl/film/What+Just+Happened-2008-277470
America's Sweethearts - też pastisz na Hollywood, ubrany w komedię romantyczną. Świetna, choć mała rola Walkena. Dobry Billy Crystal. W ogóle dobra obsada - a propos Cusack'a, który w tym gra to na dniach ma wyjść "Maps to the Stars" (Cronenberga), po którym spodziewam się podobnego klimatu pastiszu, może w cięższym - bardziej ewidentnym wydaniu.
http://www.filmweb.pl/film/Ulubie%C5%84cy+Ameryki-2001-31313
http://www.filmweb.pl/film/Maps+to+the+Stars-2014-671888
What Just Happened - nie przypad mi do gustu niestety... reszty nie widzialem... zobacze - Walkena ubustwiam, a Cusack tez lubie....
Wojna charliego to dobry film z dobra plenta na koncu i podobna energia poczatkowa ale to nie jest do konca film o manipulacji masami poprzez tv
Sieć "The Network" - podobnie pokazane manipulacje medialne i ich kulisy. Świetna obsada m.in. Duvall, Finch, Dunaway
Fakty i akty swietny film. Dalem 8/10. Zatazem przerazajacy bo takie tez sztuczki stosuja i manipuluja. Polecilbym ci Vice z Balem z 2019. Baaaardzo rzadko daje ocene 10/10 ale Vice bezapelacyjnie na to zasłużył. Kapitalny film pokazujący politykę i ich nieczyste zagrywki
Jesli chodzi o dobre filmy z gatunku "Telewizyjna mistyfikacja / manipulacja" to jest kilka ciekawych pozycji. Dla mnie numerem jeden jest film o lewym ladowaniu na ksiezycu gdzie jest podobny koles do tego ktorego gra tutaj Hoffman
1. Operacja Avalanche 2016 (film niedoceniony ja dalem 8/10)
2. The Network
3. Mad City
EdTV, Truman Show, Dog day afternoon, Nightcrawler, etc.
a widziales https://www.filmweb.pl/film/Kozioro%C5%BCec+Jeden-1977-6862
1. nie widzialem
2. mam zakolejkowane
3. nie widzilem
to juz wiem co weekend obejrze
Mad City to druga zyciowka trawolty oprocz pulp fiction. Kiedys uwazalem ten film za sredni ale ostatnio zyskal dla mnie na wartosci kiedy zaczely wychodzic same gnioty w 2020/2021... Tam jest super ukazana manipulacja od strony juz samych mediow.
wake up...posrałeś się. Dzieci podniecone teorią spisową. De Niro lubi cisnąć takie tematy. To żydek i manipulator