Spodziewałam się tandety,a obejrzałam klimatyczny,stary horror ze świetną rolą Vincenta Price'a!Trzyma klasę,mimo lat.
Wiadomo. Obowiązkowe horrory z Vincentem Pricem to
Gabinet figur woskowych 1953
Mucha 1958
Dom na Przeklętym Wzgórzu 1959
Zagłada domu Usherów 1960
Studnia i wahadło 1961
Nawiedzony pałac 1963
Kruk 1963
Ostatni człowiek na Ziemi 1964
Dodalabym: Maske czerwonego moru,Grobowiec Ligei,Opowieści Niesamowite i Sierpniowe wieloryby;-)
Opowieści niesamowite lubię tego typu nowele.
Z tego typu kina grozy polecam obowiązkowo te:
Tales from the Crypt 1972
Tales from the Crypt 1989-1996 (93 odc)
Tales from the Crypt: Demon Knight 1995
Bordello of Blood 1996
Tales of Terror 1962
Black Sabbath 1963
Dr. Terror's House of Horrors 1965
The Vault of Horror 1973
Trilogy of Terror 1975
Trilogy of Terror 2 1996
Creepshow 1982
Creepshow 2 1987
Cat's Eye 1985
Tales from the Darkside: The Movie 1990
The Twilight Zone 1959-1964 (156 odc)
The Twilight Zone 1983
The Twilight Zone 1985-1989 (65 odc)
The Twilight Zone 2002-2003 (44 odc)