Na pewno "Godziny strachu(2007) (Butterfly on a Wheel)" i "Infiltracja(2006) (The Departed)" oba świetne, ten drugi trochę inny klimatycznie, ale też w wielu aspektach podobny. Może jeszcze "Pamięć absolutna(2012)", z tym, że to już film o kilka klas gorszy, dobry tylko do pewnego momentu[SPOILER], w którym wszystko się wyjaśnia i od tego momentu już równia pochyła i sztampowe zakończenie[/SPOILER], aczkolwiek do tego czasu trzyma naprawdę niezły poziom. Weź jednak pod uwagę to, że jeśli wiesz, że zakończenie nie będzie takie jak się spodziewasz, a film jest do tego(Gra) podobny, to sporo z filmu tracisz tj. cały ten element zaskoczenia. Tę całą niepewność i "paranoję". Jako, że jednak sam prosiłeś o podobne filmy, rozumiem, że nie będziesz mieć o to pretensji(IMO w przypadku takich twistów to gorzej niż spoiler), więc twój wybór :)
Moim zdaniem w klimacie: ,,Truman show", ,,Vanilla sky "(oryginał i remake), ,,Apartament". Pozdrawiam :)
Nie wiem czy to samo mamy na myśli, ale jeśli chodzi wykorzystanie mechanizmu "gry" to możesz obejrzeć "Nóż w wodzie". Tylko nie czytaj zakończenia bo czar pryśnie. I nie zapominaj że to polskie kino i do tego delikatnie mówiąc nie najnowsze. Pozdrawiam.
Incepcja, wyspa tajemnic, pamięć absolutna,jestem Bogiem,szósty zmysł,na skraju jutra