Hejtu na ten film- fakt nie dorównuje.hitom jak Avengers czy trylogia Nolana .Ale aktorsko jest ok,efekty sa swieynr.Reynolds moze nie pasuje wixualnie do roli ale dal rade . Jedyne wady to fakt ze byl za krotki,kostium wyglafal nieco slabo
Jak dla mnie ocena trochę zaniżona. Film się ogląda całkiem fajnie, Reynolds daje radę, do tego piękna Blake Lively ;) Dużo ludzi czepia się efektów. Moim zdaniem niesłusznie bo są porządne (jedynie widok planety strażników wszechświata wygląda trochę tandetnie) i głupie jest porównywanie tego filmu do np. Avengers czy Iron Man'a . Niby filmy podobne ale inne rodzaje efektów. Tam wszystko dzieje się na ziemi, w GL znaczna część jest w kosmosie czy tej właśnie planecie "zielonych" a więc to zmienia postać rzeczy.
Podsumowując wart obejrzenia na pewno. Trochę ustępuje wyżej wymienionym filmom ale ja się nie zawiodłem a mam nadzieje ,na 2gą część ;)
Zakończenie zwiastowało drugą część ...chciałbym zobaczyć profesjonalną walke między GL a Sinestro Jeśli Ryan ludziom nie pasował do roli to niech ktoś zmieni aktora albo postać ( na Johna Stewarta)
Weź się nie spinaj. :) film był ok, spoko humor, tylko jakieś to wszystko mało wyraziste i efekty słabe. Trochę jak Twoja wypowiedź usiana błędami. Nieładnie to wygląda. :*
Twoja dziewczyna pozwala ci mówić do obcych dziewczyn "kochanie"? Bo chyba się czujesz zbyt swobodnie.
jesli chodzi o inne ekranizacje DC to ten wypada wyśmienicie - mówię o najnowszym supermenie i batmanie 3 część
Szczerze ? To nie wiem co ludzie złego widzą w Green Lanternie,a co tak kochają w Man of Steelu. Wg mnie GL to jedna z lepszych ekranizacji komiksów, wszystko jest tu dobrze wykonane i jest komiksowy klimat.
:) oglądałem teraz sporo justice league, odcinki jak i filmy i tutaj naprawde nie odbiega od pierwowzoru, jest bardzo dobrze zrobiony
Jest wiele takich filmów (np Punisher czy Fantastyczna czwórka) które są źle oceniane z różnych powodów. Ale prawda jest taka że zawierały w sobie te elementy które były w komiksie.Ale Punishery można zrozumieć , ostatecznie one są nieuznawane bo nikt nie lubi Antihero ,podejrzewam że dlatego że postać może być do bólu zła albo dobra.Nie może być pośrodku :)
Dokładnie. Trzeba dokładnie wiedzieć na jakiej wersji/części komiksu bazuje film. Przeczytać i ocenić. Za to najgorsze filmy w mojej ocenie to Dardedevil Electra i Cat woman.
U mnie najgorsze to Electra, pierwszy Thor ,Iron Man II,Batman i Robin,Beware the Batman.Nie jest wymagana znajomość komiksu , ale troche dystansu do tego co sie ogląda. Jako fan punishera byłem nieco zdziwiony tym,co Thomas Jane wyrabia w Punisherze,ale ppdobała mi sie ta wersja Franka. Tam pewne zmiany wyszły na plus . :-)