Uszeregujcie epizody od najlepszego
MOIM zdaniem
1.Imperium Kontratakuje
2.Nowa Nadzieja
3.Zemsta Sithów
4.Powrót Jedi
5.Atak klonów
6.Mroczne widmo
już chyba setki takich tematów były, ale że od ostatniego razu zmieniłem lekko zdanie to:
1. Atak Klonów i Zemsta Sithów
(dużo dalej)
3. Mroczne Widmo
4. Powrót Jedi
5. Imperium Kontratakuje
6. Nowa Nadzieja
1.Imperium Kontratakuje
2.Zemsta Sithów
3.Atak klonów
4.Nowa Nadzieja
5.Powrót Jedi
6.Mroczne widmo
1. Nowa Nadzieja
2. Zemsta Sithów
3. Mroczne Widmo
4. Powrót Jedi
5. Imperium kontratakuje
6. Atak klonów
1. Imperium Kontratakuje
2. Powrót Jedi
3. Nowa Nadzieja
4. Zemsta Sithów
5. Mroczne Widmo
6. Atak Klonów
1. Imperium Kontratakuje
2. Nowa Nadzieja
3. Powrót Jedi
4. Zemsta Sithów
5. Mroczne Widmo
6. Atak Klonów
1.Imperium Kontratakuje
2.Powrót Jedi
3.Nowa Nadzieja
4.Zemsta Sithów
5.Atak Klonów
6.Mroczne Widmo
1. Imperium Kontratakuje
2. Nowa Nadzieja
3. Powrót Jedi
4. Zemsta Sithów
5. Mroczne Widmo
6. Atak Klonów
1.Imperium Kontratakuje i Zemsta Sithów
2.Powrót Jedi
3.Nowa nadzieja
4.Atak Klonów
5.Mroczne Widmo(katastrofa!)
1. Imperium Kontratakuje
2. Nowa Nadzieja
3. Powrót Jedi
4. Zemsta Sithów
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5. Atak Klonów i Mroczne Widmo ;)
1.Powrót Jedi. - za efekty i zakończenie. I za zabicie tego chama Jabby.
2.Imperium Kontratakuje. - za "I am your father"!!!
3.Nowa Nadzieja. - Za fabułę.
4.Zemsta Sithów. - Za Mustafar i przemianę w Vadera
5.Atak Klonów. - Za klony i Yodę w akcji.
6.Mroczne Widmo. - Właściwie z całego filmu spodobał mi się tylko Darth Maul.
1.Imperium Kontratakuje
2.Powrót Jedi
3.Nowa Nadzieja
...
...
...
...
4.Zemsta Sithów
...
...
...
...
...
...
5.Mroczne widmo
6.Atak klonów
1.Imperium Kontratakuje
2.Powrót Jedi
3.Nowa Nadzieja
4.Atak klonów
5.Zemsta Sithów
6.Mroczne Widmo
Sorry zapomniałem o Nowej Nadzieji
1. Powrót Jedi
2. Atak klonów.
3. Mroczne widmo.
4. Zemsta Sithów.
5. Imperium kontratakuje.
6. Nowa nadzieja.
1. Imperium Kontratakuje
2. Nowa Nadzieja
3. Powrót Jedi
4. Zemsta Sithów
.
.
.
.
.
.
.
.
5. Mroczne Widmo
6. Atak Klonów
1.Imperium Kontratakuje
2.Powrót Jedi
3.Nowa Nadzieja
4.Zemsta Sithów
.
.
.
.
.
.
5.Mroczne Widmo
6.Atak Klonów
1. Zemsta Sithów
2. Powrót Jedi
3. Imperium kontratakuje
4. Atak klonów
5. Mroczne widmo
6. Nowa nadzieja
1. Atak Klonów
2. Imperim kontratakuje
3. Zemsta Sithów
4. Powrót Jedi (tak nisko, przez to głupie zakończenie)
5. Mroczne Widmo
6. Nowa Nadzieja
jak obejżałem jezcze raz to zmieniłem zdanie
1.Imperium Kontratakuje.
1.Powrót Jedi.
2.Nowa Nadzieja.
3.Zemsta Sithów.
4.Atak Klonów.
5.mroczne Widmo.
1. Nowa Nadzieja
2. Imperium Kontratakuje
3. Powrót Jedi
4. Zemsta Sithów
5. Atak Klonów
6. Mroczne Widmo
Wahałem się, czy na pierwszym miejscu umieścić Nową Nadzieję, czy Imperium Kontratakuje ;) kiedyś zdecydowanie pierwsze miejsce mojej listy okupowało Imperium, jednak z biegiem czasu, po kolejnych seansach, uroczyście stwierdzam, że pierwsze miejsce już chyba na zawsze należeć będzie do Nowej Nadziei ;) pozdro
1. Imperium kontratakuje / Nowa nadzieja
2. Nowa nadzieja / Imperium kontratakuje
3. Powrót Jedi
4. Atak klonów
5. Mroczne widmo
6. Zemsta Sithów
nie mogłem się zdecydować który epizod jest lepszy IV czy V
1.NOWA NADZIEJA - PIERWSZE, PRAWDZIWE NIEPOWTARZALNE GWIEZDNE WOJNY
2.IMPERIUM KONTRATAKUJE - MROCZNA ZASKAKUJąCA KONTYNUłACJA
3.POWRóT JEDI - DOBRE ZAKOńCZENIE SAGI
4.ZEMSTA SITHóW - BARDZO DOBREZ POłąCZENIE NOWEJ I STAREJ SAGI
5.MROCZNE WIDMO - DARTH MAUL RATUJE
6.ATAK KLONóW - DOBRA DRUGA POłOWA FILMU
1. Imperium Kontratakuje
2. Nowa Nadzieja
3. Zemsta Sithow
4. Mroczne Widmo
5. Powrót Jedi
6. Atak Klonów
1.Powrót Jedi
2.Imperium Kontratakuje
3.Nowa Nadzieja
4.Zemsta Sithów
5.Atak klonów
6.Mroczne widmo
Zmieniłam zdanie... teraz idą od końca do początku...
1.Imperium kontratakuje
2.Powrót Jedi
3.Zemsta Sithów
4.Nowa nadzieja
5.Atak klonów
6.Mroczne widmo
1. Imperium kontratakuje
2. Powrót Jedi
3. Zemsta Sithów
4. Nowa nadzieja
5. Mroczne widmo
6. Atak klonów
7. Wojny klonów 2008, animacja ;-)
1. Powrót Jedi
2. Imperium kontratakuje
3. Zemsta Sithów
4. Nowa nadzieja
5. Atak Klonów
6. Mroczne widmo
1. Powrót Jedi
2. Nowa Nadzieja
3. Imperium Kontratakuje
4. Mroczne Widmo
5. Zemsta Sithów
6. Atak Klonów
1.Nowa Nadzieja
2.Powrót Jedi
3.Imperium Kontratakuje
4.Zemsta Sithów i Mroczne Widmo (nie mogę się zdecydować ;))
6.Atak Klonów
Goku, wręcz identycznie jak ja, z tym że moim zdaniem Mroczne Widmo to najsłabszy film z serii GW ;].
1. Imperium Kontratakuje
2. Powrót Jedi
3. Nowa Nadzieja
4. Zemsta Sithów
5. Mroczne Widmo
6. Atak Klonów
1:Nowa nadzieja
2:Imperium Kontratakuje
3:Zemsta Sithów
4:Powrót Jedi
5:Mroczne widmo
6:Atak klonów
1.Imperium Kontratakuje
2.Powrót Jedi
3.Nowa Nadzieja
4.Zemsta Sithów
5.Atak klonów
6.Mroczne widmo
1.Nowa Nadzieja
2.Imperium Kontratakuje
3.Powrót Jedi
4.Zemsta Sithów
5.Atak klonów
6.Mroczne widmo
1. Imperium Kontratakuje
2. Nowa Nadzieja
3. Powrót Jedi
4. Zemsta Sithów
5. Mroczne Widmo
6. Atak Klonów
1.Imperium Kontratakuje
2.Powrót Jedi
3.Nowa Nadzieja
4.Zemsta Sithow
5.Atak klonów
6.Mroczne widmo
1. Powrót Jedi
2. Zemsta Sithów
3. Imperium kontratakuje
4. Mroczne Widmo
5. Nowa Nadzieja
6. Atak Klonów...
1. "Imperium kontratakuje"
2. "Powrót Jedi"
3. "Nowa nadzieja"
4. "Zemsta Sithów"
5. "Atak klonów"
6. "Mroczne widmo"
1."Powrót Jedi"
2."Imperium kontratakuje"/"Atak klonów"
3."Zemsta Sithów"/"Mroczne widmo"
4."Nowa nadzieja"
1Imperium Kontratakuje
2Powrót Jedi
3Mroczne Widmo/Nowa Nadzieja
4Zemsta Sithów/Atak Klonów
1. Powrót Jedi
2. Imperium kontratakuje
3. Nowa Nadzieja
4. Mroczne widmo (za walkę z Maulem i tą muzykę w czasie walki)
5. Zemsta Sithów (przynudzał przez pierwszą połowę filmu)
6. Atak klonów (NUDA! jedyny fajny wątek to walka na arenie lub Jango Fett)
1. Zemsta Sithów.
2. Nowa Nadzieja.
3. Imperium Kontratakuje.
4. Powrót Jedi.
5. Atak Klonów.
6. Mroczne Widmo.
1. "Powrót Jedi" / "Imperium Kontratakuje"
2. "Zemsta Sithów" / "Nowa Nadzieja"
3. "Atak Klonów"
4. "Mroczne Widmo"
1. Powrót Jedi
2. Imperium Kontratakuje
3. Mroczne Widmo
4. Zemsta Sithów
5. Atak Klonów
6. Nowa Nadzieja
1. Zemsta Sithów
2. Atak Klonów
3. Powrót Jedi
4. Mroczne Widmo
5. Imperium Kontratakuje
6. Nowa Nadzieja
jaja sobie robisz z Imperium kontratakuje? to jest najlepsza część i atak klonów na 2 miejscu uśmiałem się....
Człowieku, ja to pisałem 6 lat temu, jak jeszcze do gimnazjum chodziłem :) Już zmieniłem priorytety co do kolejności - teraz faktycznie na pierwszym miejscu byłoby Imperium. Albo "Nowa nadzieja", sam nie wiem. Ogólnie rzecz biorąc do oryginalnej trylogii trzeba dorosnąć. I masz rację, moje zestawienie z 2009 roku co najmniej kompromitujące :)