Znacie jakieś inne antologie godne uwagi? Oprócz 'Southbound', 'A Christmas Horror Story', 'All Hallow's Eve', 'Tales Of Halloween'? Bo te już widziałem.
A coś innego? Bo to jest found footage a ja akurat w takiej paradokumentalnej formie nie lubie oglądać
Drżyj albo giń z 2012 chociaż tam jest niewiele godnych uwagi historii, a tak to starsze filmy np Mroczne Opowieści czy Worek na Zwłoki.
Z tych gówien to v/h/s akurat najbardziej daje radę, chociaż Southbound też niewąski.
Polecam "The ABC's of death". Obie części. :)
http://www.filmweb.pl/film/The+ABCs+of+Death-2012-628615
http://www.filmweb.pl/film/ABCs+of+Death+2-2014-691408
z niewymienionych jeszcze pametam "two evil eyes" i trick'r'treat"
ale polecam te serie w ktorych kazdy odcinek to niezlalezna historia jak "tales form the darkside", "tales from the crypt" albo "masters of horror"
Jeśli nie odrzuca Cie klasyka kina, to polecam świetne filmy sprzed lat: "Dead of night" z 1945, "Black Sabbath/I tre volti della paura" z 1963. Z nowszych to koniecznie "Southbound", jeden z najlepszych horrorów 2015 roku.
Black Christmas 1974, dwie czesci Cicha Noc Smierci Noc, Evil Christmas 1980 wszystkie genialne nie to co te nowe szajsy.