Oj! Widzę, że wiele z propozycji widziałeś...może mogę Ci polecić w takim razie film "z innej bajki" The Voices :)
a najważniejszego filmu który jest niesamowicie podobny nie dodaliście. Nawet główna aktorka jest jak siostra na pierwszy rzut oka.
http://www.filmweb.pl/film/Intruz-2013-547189
Polecam!!!
Wczoraj skusiłem sie na The Voices ;) Film popie r dolony hehe Ale w sumie takie lubie ;) Ale lepsze od tego byl http://www.filmweb.pl/film/Sztanga+i+cash-2013-627751
Kuszę się na to co poleciłeś...właśnie zaczynam seans :) Jak pokręcony to polubię.
a najważniejszego filmu który jest niesamowicie podobny nie dodaliście. Nawet główna aktorka jest jak siostra na pierwszy rzut oka.
http://www.filmweb.pl/film/Intruz-2013-547189
Polecam!!!
Nie widzialem :The Exploding Girl, The Age of Adaline, Caótica Ana. Dzieki za tytuly. W najblizszym czasie obejze :) Z pozostałych tytulow najbardziej przypad mi do gustu Mr. Nobody.
http://www.filmweb.pl/film/Dwa+%C5%9Bwiaty-2008-459094
http://www.filmweb.pl/film/Kobieta+ze+snu-2012-630539
http://www.filmweb.pl/film/Gdzie%C5%9B+w+czasie-1980-9663
http://www.filmweb.pl/film/Na+skraju+ogrodu-2011-601076
http://www.filmweb.pl/film/Niedziele+u+Tiffany%E2%80%99ego-2010-606766
Tak z innej beczki mogłabym Ci polecić książkę "Wszechświaty" autorstwa Leonardo Patrignani. Tematyka dokładnie ta sama - chłopak i dziewczyna połączeni telepatycznie, ale historia o wiele ciekawsza niż ten film ;)
Fajne filmy o miłości, moim zdaniem nietypowe:)
http://www.filmweb.pl/film/Spring-2014-707938
http://www.filmweb.pl/film/S%C5%82owo+na+M-2013-567936
No to coś co jeszcze nie było:
Un Long dimanche de fiançailles
Venuto al mondo
The Bridges of Madison County
Enas Allos Kosmos
City of Angels
Horns
A Walk to Remember
A z drugiej strony.... polecać filmy komuś kto na równi stawia "Obdarowani" z "Botoks" może okazać się tylko stratą czasu
Dzieki za tytuły chodz polowe z nich widzialem. Nie stawiam filmow na rowni tylko inaczej je oceniam. Jesli uwazam ze ocena filmu jest za niska daje 10 a jak jest za wysoka daje 1 lub troche wiecej w zaleznosci od filmu.
Teraz wiadomo czemu botoks ma tak wysoką średnią :D Kilku takich aktywistów i nawet kac wawa wypromują ... ech!
Widziałem tylko Miasto Aniołów i Szkołę uczuć. Musze obejrzeć pozostałe, dziękuję, bo zapowiada się filmowo fajny weekend.
Jeszcze może te :
http://www.filmweb.pl/film/OXV%3A+The+Manual-2013-717207
http://www.filmweb.pl/film/Prawdziwy+geniusz-1985-8856
http://www.filmweb.pl/film/W%C5%82adcy+umys%C5%82%C3%B3w-2011-501993