Ten film jest jedyny w swoim rodzaju, wiem:) Ale znacie podobne tytuły, bo usycham:) Zawsze jak chce taki klimat to oglądam ten film, ale ileż można wyżywać się na tym jednym:)) Żeby były te czasy, stary dom, duchy, mile widziane stare fotografie, stare groby - ufff no wszystko na co mam fiś jest w tym filmie;)))
Wczoraj po raz kolejny obejrzałam, tak - genialny - Szósty zmysł, po jakims czasie od ostatniego obejrzenia. Mam własnie taki klimat teraz typu: Inni, Szósty zmysł, Stoker, Oko (japońskie) :D
Zgadzam się ,,Sierociniec" to naprawdę dobry film.
Polecam tez ,, Osada" który jest moim ulubionym po ,,Inni" w tej tematyce
Może
Obecność http://www.filmweb.pl/film/Obecno%C5%9B%C4%87-2013-627100
Grave Encounters http://www.filmweb.pl/film/Grave+Encounters-2011-610178
Nawiedzony http://www.filmweb.pl/film/Nawiedzony-1995-105715
i trochę inny Półmrok http://www.filmweb.pl/film/P%C3%B3%C5%82mrok-2006-124129
"Istnienie / Haunter (2013)", ale temu do pięt nie dorasta. Oglądasz na własne ryzyko, żeby potem nie było...
też polecam "Klucz do koszmaru" i wymienione wcześniej - "Istnienie" :D gorąco polecam. A, i jeszcze może byc mini-serial : "Red rose" Stephena Kinga - klimat chyba najelpszy z tych wymienionych tutaj filmów, historia "czerwonej róży" - nawiedzonej... bardzo bardzo polecam!