,,Zimne serce", ,,Zmarlym latwiej". Jak dla mnie ,,Czarna owca", byla najslabsza z czesci, ktore widzialem. Strasznie zawila fabula ale jak dla mnie na
minus,troche sie meczylem podczs seansu, specyficzy klimat kryminalow ze skandynawii zachowany, jednak przy innych podobnych produkcjach ta
wychodzi jak dla mnie marnie 4/10