witam znacie podobne filmy ? Zaznaczam , że widziałem ''Go'' oraz polskie '' Zero'' nie mówiąc już
o ''Wściekłych psach '' chociaż wlałbym coś w stylu 11:14 i Go.Z góry dzięki
Jeśli chodzi czarne komedie to polecam jak dla mnie mistrza gatunku Thomasa Jensena. http://www.filmweb.pl/person/Anders+Thomas+Jensen-12094 Głównie reżyserowane przez niego. Jabłka Adama itd..
Podchodziłem dwa razy - w odstępie pół roku. Za pierwszym razem wymiękłem po godzinie ale miał tyle dobrych ocen, że uznałem to za może zły dzień do tego filmu po mojej stronie. Niestety drugie podejscie skonczylem po 45 minutach. Dlatego 1/10...
O wiele lepsza czarna komedia niz 11:14 jest Big Nothing z Davidem Schwimmerem (tym od Przyjaciol), ktory to film trzeba bardzo uwaznie ogladac, gdyz swietne zwroty akcji sa co chwile :)
Bardzo polecam wszystkim lubiacym taka konwencje.
Polecam "8 części prawdy". Tutaj też wydarzenia ukazana są z perspektywy kilku osób.
Płytki grób, Relatos salvajes, Snatch, Torrente, el brazo tonto de la ley, wspomniane już filmy duńskiego mistrza gatunku Thomasa Jensena (Jabłka Adama, Zieloni Rzeznicy, Blinkende lygter, Valgaften), hiszpańskiego mistrza czarnego humoru Alexa De La Iglesia (Akcja Mutant, El dia de la Bestia, La Comunidad, Muertos de risa, Balada Triste De Trompeta, La chispa de la vida, Las Brujas de Zugarramurdi, Perdita Durango, Zbrodnia ferpekcyjna) , francuskiego mistrza Jean-Pierre JEUNETa (Delikatesy, Bazyl), filmy duńczyka Nicolasa Winding REFNa (Pusher I, II, III), litewski - ZERO II.