No więc zachęcam do pisania tytułów filmów które na filmwebie mają najniższą ocenę. Ja znalazłem :
-"Kac Wawa"- 1.9
-"Yyyreek!!! Kosmiczna nominacja"- 1.4
-"Birdemic: Shock and Terror"- 1.7
-"Titanic 2"- 2.0
-"Birdemic II: The Resurrection" - 2.2
-"Dom Śmierci" - 2.7
A i widziałem taki temat, może nawet podobny ale niestety z braku czasu go nie przeanalizowałem czego żałuję i nadrobię to, więc nie piszcie że było itd...
Zapraszam do dyskusji, dałem to tu bo wydaje mi się że forum pod tym filmem jeszcze jest jakoś żywe (na pewno żywsze od wymienionych wyżej).
"Dwugłowy rekin atakuje" - 2,2.
"Rekinado" - 2,8.
"Plaga podziemnych pająków" - 2,4.
"Monstrum" - 2,5.
"Atak dinozaurów" - 3,2.
"Oko bestii" - 3,3.
"Atak jurajski" - 2.1.
"Piraniokonda" - 2,3.
"Anakonda 3: Potomstwo" - 3,3.
"Anakonda: Krwawe Ślady" - 3,4.
"100 Stopni Poniżej Zera" - 2,4.
"Ogniste Żądła" - 2,8.
"Pyton" - 3,1.
"Pyton 2" - 2,3.
"Boa Kontra Pyton" - 2,5.
"Komodo Kontra Kobra" - 2,6.
"Klątwa Komodo" - 3,6.
ale z powodu tej literówki, ktoś mógłby pomyśleć, że chodzi o film z Jennifer Lopez, który nie był, aż tak bardzo zły.
Daj jeszcze to:
http://www.filmweb.pl/film/The+Room-2003-252299
http://www.filmweb.pl/film/Ch%C5%82opaki+z+kub%C5%82a+na+%C5%9Bmieci-1987-140250
http://www.filmweb.pl/Dziedzic.Maski
Nie mówiąc o tym:
http://www.filmweb.pl/film/The+Star+Wars+Holiday+Special-1978-31429
W sumie to też ma niezbyt wysoką średnią:
http://www.filmweb.pl/film/Guru+mi%C5%82o%C5%9Bci-2008-441520
http://www.filmweb.pl/film/House+on+Bare+Mountain-1962-184068
http://www.filmweb.pl/film/Pogromca+olbrzyma-2013-680553
http://www.filmweb.pl/film/%C5%BBycie+w+kurorcie-2011-515570
Poza tym jest cała masa filmów ze średnią ca 3,5 :D Niestety trochę tej kupy oglądałam...
A mnie to różnie. Czasem w telewizji lecą (zdarza mi się późno w nocy nudzić, wtedy leci chała jakich mało), czasem je eee... pożyczę z Internetu. Czasem celowo, czasem się pomylę (jak w wypadku tego drugiego filmu. Chciałam produkcję z Nicholasem Houltem, a trafiłam na... to coś. Nie żebym była jakąś wielką fanką takich filmów, no ale... Hoult. Dla niego można wszystko).
Jak chcesz takie gówienka to sprawdź sobie produkcje The Asylum. Bardzo często się one mylą z *normalnymi* filmami, bo mają takie same/podobne nazwy (vide: Pogromca olbrzyma), a są tak kiepskie, że szkoda gadać...
No i na kanale Puls lecą takie filmy, czasami w blokach.
Pulsa to już nie oglądałem hoho z dwa-trzy lata, ale przypominam sobie że było. Często po 22:00 na TV4 i TVN7, zdarza się także Polsat ale ostatnimi czasy odpuszczam sobie telewizję, wolę kupić film albo zobaczyć (chodzi o seriale) w internecie. W TV za dużo reklam i puszczają w kółko to samo w dość krótkim odstępie czasu.
"Bazyliszek - Król Wężów" - 3.0
"Sharknado 3" - 4.1
"Chupacabra - Mroczne Otchłanie" - 3.1
"Chupacabra" - 2.0
"Mega Shark vs. Mecha Shark" - 2.4
"Rekin w Wenecji" - 2.7
"Rekin widmo" - 2.4
"Jurassic Shark" - 2,6
"Rekin z bagien" - 3.2
"Megarekin kontra krokozaurus" - 2.2
"Shark Bites" - 1.0 (Tylko jeden głos ma ten film :O)
"Inwazja rekinów" - 2.3
"Mega Shark vs. Kolossus" - 3.5
"Malibu - atak rekinów" - 2.6
"Stado rekinów" - 3.2
"Psycho Shark" - 3.1
"Bestie z morza" - 3.5
"Rekiny - strefa śmierci" - 2.6
"Megawąż" - 2.8
"Snake Club: Revenge of the Snake Woman" - 1.8
"Królestwo węża" - 2.6
"Tsunami 2022" - 3.3
"Bondi Tsunami" - 3.0
"Disaster Wars: Earthquake vs. Tsunami" - 1.8
"Zombie Massacre" - 2,6
"Zombie Hunter" - 3.3
"Atak zombie" - 3.8
"Biwak zombie" - 2.3
"Astro Zombie" - 2.4
"Krwawa łaźnia zombie" - 3.3
"Kroniki Zombie" - 3.9
"Noc Zombie" - 4.2
"Zombie" - 4.0
"Byłem zombie" - 3.7
"Mega pirania" - 2.0
"Lake Placid 2" - 3.0
"Aligator 3 - Lake Placid" - 3.0
"Lake Placid 4: Ostatni rozdział" - 2.9
"Lake Placid vs. Anaconda" - 2.7
"Żyleta" - 3.5
"Krokodyl zabójca" - 3.3
"The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent" - 3.8
"The Room" - 2.4
"Return of the Killer Shrews" - 3.5
"Troll 2" - 3.4
"Contamination .7" - 3.8
"Dünyayı Kurtaran Adam (Tureckie Gwiezdne Wojny)" - 3.5
"Dünyayi Kurtaran Adamın Oğlu" - 1.5
"2012: Koniec świata" - 2.6
"Wampiry: Przemiana" - 3.8
"Wampiry z kosmosu" - 3.7
"Wampiry kontra Zombie" - 3.5
"Krwiożercze wampiry" - 4.1
"Werewolf Rising" - 2.1
"Red: Werewolf Hunter" - 3.8
"Byłem nastoletnim wilkołakiem" - 4.0
"Rage of the Werewolf" - 1.0
"The Werewolf of Washington" - 3.4
"Eyes of the Werewolf" - 1.0
"Mordercze mrówki" - 2.2
"Mrówki w samolocie" - 3.2
"Zabójcze mrówki" - 2.7
"Mrówki-mutanty" - 2.4
"Mordercze pszczoły" - 3.1
"Pszczoły" - 4.0
"Żądła" - 3.8
"Mordercze pszczoły giganty" - 2.6
"Złowieszcze nasienie" - 3.4
"Spawn of the Slithis" - 4.2
"Atak rekinów: Megalodon" - 2.8
"Bestia z otchłani" - 3.4
"Totalny kataklizm" - 4.3
"Ghost Storm - Burza duchów" - 2.3
"Oddział wyrzutków" - 4.0
"D-War: Wojna smoków" - 4.4
"War Story" - 4.1
"War of the Dead" - 3.8
"Wojenne kwiaty" - 3.9
"Sparrow" - 3.1
"Tusk" - 4.4
"Ciacho" - 3.8
"Maglownica - odrodzenie" - 2.5
"Maglownica 2" - 3.8
"Strych" - 3.6
"Dom śmierci 2" - 4.1
"Bat $#*! Crazy" - 1.0
"The Sea Bat" - 3.0
"Devil Bat's Daughter" - 2.0
"Rise of the Black Bat" - 2.3
"Niedźwiedź" - 2.8
"The Bear" - 3.2
"Babe Watch: Forbidden Parody" - 1.0
"Pirania 3DD" - 3.8
"Pirania 3D" - 4.4
"Pirania II: Latający mordercy" - 4.6
"Pirania" - 4.5
"Matrix: Reanimacja" - 2.4
"Dylematu 5" - 2.0
"Wojna żeńsko-męska" - 3.4
"Thomas i magiczna kolejka" - 3.7
"Magiczna podróż do Afryki" - 4.0
"W głębinach Loch Ness" - 3.1
"Loch Ness Terror" - 4.1
"Wąż morski z Loch Ness" - 3.0
"Yor, myśliwy z przyszłości" - 3.9
"Łowca śmierci" - 4.3
"Łowca śmierci 3: Deathstalker i wojownicy z piekieł" - 4.3
"Lochy i smoki. Księga Plugawego Mroku" - 4.6
"Imperium robotów. Bunt człowieka" - 4.3
"Przybysz z kosmosu" - 4.4
"Śmiercionośny robot" - 2.5
"Zagłada robotów" - 3.6
"Bitwa Warszawska w 3D" - 3.7
"Bitwa o Azję" - 3.8
"Bitwa ostatniego Tygrysa" - 2.9
"Far Cry" - 4.1
"Alone in the Dark: Wyspa cienia" - 3.4
"Alone in the Dark II" - 3.0
"Seed: Skazany na śmierć" - 4.3
"Barschel - Mord in Genf?" - 2.8
"Das Erste Semester" - 2.4
"Blackwoods" - 2.7
"Mordercza obsesja" - 2.9
"Serce Ameryki" 3.9
"BloodRayne" - 3.8
"BloodRayne 2: Deliverance" - 3.3
"The Final Storm" - 4.1
"Max Schmeling" - 4.5
"W imię króla 3: Ostatnia misja" 2.7
"The Profane Exhibit" - 1.9
"Wulkan w Nowym Jorku" - 3.7
"Samolot kontra wulkan" - 2.8
"Magnetyczne tornado" - 3.8
"Zabójcze tornado" - 3.2
"Tornado stulecia" 4.2
"Lodowe tornado" - 4.3
"Burzowe tornado" - 3.0
"Tornado Run" - 2.9
"Clash of the Empires" - 2.3 (Dawniej Age Of The Hobbits)
"Merlin i księga bestii" - 4.2
"Merlin i wojna smoków" - 3.2
"Alien vs. Hunter" - 1.7
"Alien vs. Ninja" - 4.0
"Przyczajone zło" - 3.5
"Ryś" - 4.2
"Weekend" - 4.8
"Fantastyczna Czwórka" - 4.7
"Legalne blondynki" - 4.8
"L'Ultimo squalo" - 3,7
"80 lat ZUS 1934 - 2014" - 1,2!
"UKM - Maszyna do zabijania" - 3,5
Heimkehr - Powrót - 1,8
no naprawdę nie sądziłem że jakikolwiek film na tym portalu będzie miał niższą ocenę od tego dzieła :)
"Przebudzenie bestii" - 3,8
"Super Shark" - 2,4
"Ghost Shark 2: Urban Jaws" - 3,5
"90210 Shark Attack' - 1,0
"Shark: Rosso nell'oceano" - 3,8