Jeśli chodzi o X Men i Spider Man to też można zaliczać, bo jako filmowi bohaterzy, o też marvel. Po
za tym na plakatach jest napisane marvel więc też się wliczają ale do rzeczy.
Mój ranking przedstawia się tak
1. Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz
2. Avengers
3. Strażnicy Galaktyki
4. X Men przeszłość która nadejdzie
5.Thor (2011)
Teraz wasza kolej :)
A czy ja się ciebie pytałem co jest słabe zielony miśku???, słaba to jest twoja ocena Sky fall i tron dziedzictwo.I przestań trollować
Ja mam taki ranking
Kapitan amerka 2
Amazing spiker man 2
Strażnicy galaktyki
Amazing spideran 1
AVENGERS
1.Iron Man 3
2.Thor 2
3.Niesamowity Spider Man 2
3. X-men pierwsza klasa
4.Iron Man
5.Avangers
1. The Wolverine
2. Iron Man
Dużo łatwiej było by mi zrobić ranking najgorszych.
Ty chyba nie znasz znaczenia słowa trolling.
Dwa napisałem swój ranking top 2.
Po trzecie nie pasuje mi ze ten gniot ma tak wyskoą ocenę.
Gnioty to są te twoje oceny. Poza tym ma taką wysoką, ocenę bo fani Marvela to oglądają i nie tylko zresztą, wytłumacz mi jedno po co siedzisz tutaj z tym twoim zielonym kolegom, na forum filmu którego nie lubicie. A już rozumiem! Jesteście trollami
Gandalfie wyrazili tylko swoją opinie, każdy ma inny gust. Skoro trollingiem nazywasz wyrażanie się negatywnie o filmie. To co to za ranking i temat na forum skoro wyraźnie oczekujesz, że wszystkim film musi się podobać. Równie dobrze szkola_oczy mógłby założyć temat top najgorszych filmów z bohaterami Marvela na którym pojawiłby się twój pozytywny komentarz na temat tych filmów, który on według twojej terminologii mógłby nazwać trollingiem Cóż co prawda nie widziałem jeszcze CA2, GotG i najnowszych X-menów, lecz póki co mój ranking wygląda tak:
1. Iron Man
2. X-men (2000)
3. Niesamowity Spider Man 2
4. Iron Man 3
5. Avengers
"Gnioty to są te twoje oceny." Wow, jaka inteligentna wypowiedź. A to że fani Marvela to oglądają nie zmienia faktu, że film jest kiepski. Ty na prawdę nie rozumiesz definicji trollingu. Po co tu siedzę, bo raz wszedłem tu żeby wystawić mu ocenę 4. Dwa, bo forum filmu nie jest tylko dla tych którym się on podoba, dla tych którym się nie podoba też. I wiesz co? Ja też mogę wyrażać swoją niepochlebną opinię o tym filmie, tak samo jak wy możecie wychwalać go i wystawiać mu ocenę 10 (arcydzieło). Szkoda tylko, że te filmy tyle zarabiają bo to jest sygnał dla branży że nie liczy się fabuła, logika, spójność. Że żeby odnieść sukces nie trzeba dopracować filmu, wystarczy rzucić kiepskawą fabułę, naciągane poza granice jakiejkolwiek logi zachowania bohaterów, dużo wybuchów i gotowe. Kasa leci. A zielonego nie znam. Bo oczywiście jak komuś się ten cudowny film nie podoba to jest trollem, bo ten film się nie podobać nie może.
1. Avengers
2. Iron Man 3
3. Thor: Mroczny swiat
4.Straznicy galaktyki
5. CA: zimowy zolnierz
1.Mroczny Rycerz
2.Kapitan Ameryka-Zimowy Żołnierz
3.X-Men
4.Mroczny Rycerz Powstaje.
5.Szczerze to nie wiem,raczej Avengers,ale Strażnicy też byli fajni :p
1. Guardians of the Galaxy (8/10)
2. Captain America: The Winter Soldier (7,5/10)
3. Iron Man 1 / Iron Man 3 - (7/10)
4. Thor: The Dark World - (6,5/10)
5. Captain America: The First Avenger (6/10)
1. Straznikowie galaktyczni
2. X-men przeszlosc ktora..
3. Iron man 3
4. X-men pierwsza klasa
5. Avengers
Niestety jeszcze nie widzialem capitana zimowego jeszcze nie ma na dvd choc mial wyjsc 10 wszesnia
1. X-Men days of future past
2. Blade – trochę inny klimat, ale nadal to Marvel
3. Captain America The Winter Soldier
4. Iron Man 2
5. X-Men
1. Iron Man 3
2. Spider-Man
3. Spider-Man 2 (obie częśći Raimi'ego)
4. Strażnicy galaktyki
5. Avengers
1. X-Men 2
2. X-Men: DOFP
3. Avengers
4. X-Men: First Class
5. Captain America: Winter Soldier
1 miejsce Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz 10/10
2 miejsce Strażnicy Galaktyki 10/10
3 miejsce Avengers 10/10
4 miejsce Iron Man 2; 10/10
5 miejsce Thor (2011) 9/10