PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=34773}
7,8 171 959
ocen
7,8 10 1 171959
6,8 27
ocen krytyków
Katedra
powrót do forum filmu Katedra

Owszem nie znam się na tego typu twórczości, nie umniejszam umiejętności i kunsztu pana Bagińskiego, ale to miejsce to parodia...

ocenił(a) film na 9
Ciechanmiodowy

pod jakim względem parodia bo piszesz troszkę jak 8latek...

michal_k5

Przepraszam że uraziłem wielkie dzieło sztuki.... jak to coś się ma do produkcji które posiadają normalną fabułę? jak coś trwające tyle co reklama na polsacie, gdzie nie wypowiada się nawet jednego słowa może być tak wysoko? powinien być jakiś osobny ranking dla tego typu produkcji.

Ciechanmiodowy

Tak, właśnie "Film krótkometrażowy" to jest właśnie kategoria dla takich produkcji. Mam nadzieję, że pomogłem.

wonmistad

chyba się nie zrozumieliśmy, albo jesteś lekko opóźniony

ocenił(a) film na 10
Ciechanmiodowy

Ale parodia czego?

zieloo

Bardzo blisko w rankingu jest film "Życie Carlita" (to jest przykład, z każdym innym można porównać) i tam oceniana jest fabuła, przekaz, gra aktorska itp. czyli to za co się daje oskary, co jest sensem i celem filmów to wszystko daje mu wysoką łączną notę, a przepraszam bardzo bo jeżeli się nie myle to jest strona z rankingiem filmów- co jest oceniane w tym czymś?

Ciechanmiodowy

jest w tym trochę racji - krótkometrażówki mogłyby być oceniane osobno, jak seriale.
ale tak naprawdę, patrząc na ranking można sobie chyba wybrać kategorię i tym się sugerować, przecież różne gatunki ocenia się w różny sposób.

Ciechanmiodowy

Gratulacje, mam rozumieć ,że skoro film nie trwa naście minut, żadnych dialogów ,a nad przekazem i sensem trzeba chwile pomyśleć, ponieważ nie brzmi 'niedosypój kolegom narkotykuf do alko xD' to już jest z góry skazany na noty zdecydowanie niższe?
Proszę cie.

SapphireDiamond

Chyba tylko neonony_szyld mnie zrozumiał, a Twoja wypowiedz diamond jest jak ten tekst z narkotykami, czyli chujowa. Pozdrawiam.