co a ogladałaś symetrie może ten film raczej ci sie nie spodoba bo jesteś kobieta ale warto obejrzeć
Wiadomo każdy ma swój gust dla mnie top 11 polskich filmów to:
1.Pianista
2.Kilerów 2
3.Płukownik Kwiatkowski
4.Psy
5.Vinci
6.Miś
7.Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?
8.Plac Zbawiciela
9.Dług
10.Samowolka
11.Sztos
dla mnie najlepszymi polskimi filmami sa:
1. Rezerwat
2. Drzazgi
3. Wesele
4. Jasminum
5. Afonia i pszczoły
6. Wszyscy jestesmy chrystusami
7. Plac zbawiciela
8. Cztery noce z Anną
9. Ogród Luizy
10. Wojna polsko ruska
Dnem to jest twój gust, jeśli już. Nie podałaś żadnych argumentów na swoją tezę, droga koleżanko, a poza tym wymieniłaś same komedie, jakby to był jedyny gatunek w polskim kinie. Radzę obejrzeć coś więcej i ruszyć głową przed napisaniem nowych tematów.
I ty się dziewczynko nazywasz kinomanką? heh.. to wiele nie mogłas w życiu polskiego kina zobaczyc.
Pora umierać
Cztery noce z Anną
Seksmijsja
Dzień Świra
Sami swoi
Symetria
Wszyscy jesteśmy Chrystusami
Wesele
Plac Zbawiciela
Nic śmiesznego
Komornik
Show
Czas surferów
Kto nigdy nie żył...
Cześć Tereska
Zróbmy sobie wnuka
Na początek zapoznaj sie z tymi pozycjami i zobacz co to znaczy prawdziwe polskie kino, a potem wypowiadaj się na temat tego co jest dnem, a co nie.
1. Psy
2. Dług
3. Symetria
4. Komornik
5. Dzień Świra
w kategorii komedia:
1. CK Dezerterzy
2. Miś
3. Kiler
4. Testosteron
5. Czas Surferów
Kiler
Kilerów Dwóch
Chłopaki Nie Płaczą
Poranek Kojota
Miś
Vabank
CK Dezerterzy
Symetria
Komornik
Seksmisja
Zróbmy sobie wnuka
Dzień Świra
Psy
Pułkownik Kwiatkowski
Vinci
Samowolka
Sztos
ogród luizy, dzień świra, chłopaki nie płaczą, show, nigdy w życiu, dla ciebie i ognia, sami swoi, ,wesele, jak rozpętałem drugą wojnę światową, seksmisja, cześć tereska, kiler, kilerów dwóch. Nie oglądałam symetrii...
Weźże dziecko obejrzyj coś starszego od Ciebie, to może, przy odrobinie szczęścia, dowiesz się co to są dobre polskie filmy.
Och przepraszam, Ty jesteś kolejną amatorką "Gladiatora", więc lepiej nie trudź się; zaoszczędzisz czas i oczy. Wszak nie ma sensu rzucać pereł przed wieprze..
No i oczywiście cały Dekalog
Seria "Trzy kolory" (o ile można ją uznać za Polską)
Dwie (wg. mnie) najlepsze komedie (choć są to dwa zupełnie inne filmy) to "Rejs" i "Chłopaki nie płaczą"
Reszta to wcale nie dno. Ja polecam:
Francuski numer
Seksmisja
Listy do M.
Zakazane piosenki
Senność
Cześć, Tereska
Lejdis
Tato
Daleko od siebie
Piekło niebo
Symetria
Awantura o Basię
Biała sukienka
Chłopaki nie płaczą
Czas surferów
Dzień świra
Ogniem i mieczem
Poranek kojota
Quo vadis
Sto minut wakacji
Vinci
W pustyni i w puszczy
5 najlepszych komedii w których humor wylewa się wiadrami to : Job, Killer 1,2, Chłopaki nie płaczą , Sami swoi, jak rozpętałem II wojne światową.
WESELE - NAJLEPSZY POLSKI FILM
JAKBY ŚW PAN STANISŁAW BAREJA JESZCZE ŻYŁ TO POLSKA BY BYŁA NAJLEPSZA W FILMACH
Idiotka, takie gówno jak Nigdy w życiu wychwalasz, ale o Dniu świra to pewnie nie słyszałaś? I jeszcze kinomanka śmie się nazywać...
Każdy ma prawo mieć własny gust filmowy, nie jest to powód, by nazywać kogoś idiotą. Po to jest to forum by rozmawiać, a nie by ubliżać ludziom za to, że wyrazili swoją opinię.
Moja Lista
1.Psy
2.Psy 2 Ostatnia Krew
3.Kiler
4.Kroll
5.Samowolka
6.Zakazane piosenki
7.Tato
8.Kochankowie mojej mamy
9.Miś
10.Co mi zrobisz jak mnie złapiesz
11.Ogniem i mieczem
12.Pan Tadeusz
13.Chłopaki nie płaczą
14.CK Dezerterzy
15.Jak rozpętałem drugą wojnę światową
16.Seksmisja
17.Kingsajz
18.Młode wilki
19.Prywatne śledztwo
20.Trójkąt bermudzki
dodam
dlug
symetrie
pitbulla [serial]
odwroconych [serial]
zabic sekla
cma
zaklete rewiry
filmy koterskiego
filmy smarzowskiego
cialo
noz w wodzie
i jeszcze kilka/nasice