PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=34019}

Konwój

Convoy
7,2 12 237
ocen
7,2 10 1 12237
6,0 5
ocen krytyków
Konwój
powrót do forum filmu Konwój

Teraz wróciłem po latach do tego filmu i jestem zszokowany.Film jest kompletnie beznadziejny i niewyobrażalnie głupi,a co za tym idzie kosmicznie naiwny.Totalna beznadzieja.

Berith7777

Ta,to idz nakręc lepszy czopku i zobaczymy;)

ocenił(a) film na 4
Magik2000

Ciekawa opinia.Chciałem zaznaczyc,ze nie jestem z zawodu operatorem kamery ani rezyserem.

Berith7777

Czasem nie warto niszczyc niektorych wspomnien. Pozdro, piona ;)

Berith7777

Mogłeś podać argumenty a nie gadać bez sensu....

Widocznie jesteś za miękki na jazdę ciężarówką. Do pewnych rzeczy trzeba się urodzić, albo dorosnąć, mamin synek nigdy nie sądzie za wielkim kółkiem. A może twoim bohaterem jest szeryf?

Sam chętnie bym się przyłączył do tego konwoju. Ważna jest jazda a nie jej cel... :)

ocenił(a) film na 4
Dormant

Jakby co ja pisałem o filmie,a nie o kierowcach ciągników siodłowych i prowadzeniu ich-wiec kto tu gada(pisze)bezsensu?A czy ty kazdy obejrzany film uwazasz za genialny i bez wad?Nieodpowiadaj.

użytkownik usunięty
Berith7777

każdy przez coś takiego przechodzi i tyle,za pierwszym razem jest się filmem totalnie zafascynowanym a jak się wróci do niego po latach to jest jednak gorszy,a może po prostu wyrasta się z pewnych rzeczy,ja tez chce ponownie go obejrzeć ale właśnie mam wątpliwości :/

ocenił(a) film na 4

A propo filmów-są tytuły które niestarzeja sie,ten natomiast do nich nienalezy.A propo ludzi-moze jestem głupi i niepotrafie tego ogarnąc,jaki cel ma obrażanie kogoś przez internet-pewnie zaspokojenie najbardziej z prymitywnych uczuc(doznań).Mnie osobiście to smieszy,no chyba że osoba jest dorosła,no to wtedy to juz niebawi ale może człowieka-zdegustować,zażenować poirytować itd...Pozdrawiam.

ocenił(a) film na 6
Berith7777