Znacie jakieś podobne bajki do tej?
W sensie takie jakieś "mroczne",dziwne,psychodeliczne itd.
Oprócz Gnijąca panna młoda.
"Alicja w krainie czarów" (osobiście wolę wersję animowaną z 1951)
"Taran i magiczny kocioł"
"Dumbo"
"Siódemka w krainie dziwolągów"
"Miasteczko Halloween"
"Willy Wonka i fabryka czekolady"
"Pies Andaluzyjski"
serial "Muminki"
serial "Żukosoczek"
Filmy Tima Burtona, m.in. te o Pee-Wee.
*EDIT* - nie odpowiadajcie na to,niestety nie zauważyłam że jest już taki wątek,przepraszam za zaśmiecanie strony x
Paranorman - podobny klimat, podobne wykonanie wizualne.
Frankenweenie podobne ale slabsze duzo od tej.