Moim zdaniem jest to właśnie "Mroczny Rycerz", ex aequo z "Gladiatorem" i trylogią "Władca Pierścieni" Jacksona.
Dobrze że to tylko twoja opinia. Ja bardzo lubie te filmy i nie uważam żeby były przereklamowane.
Dla mnie najbardziej przereklamowanym filmem są 'Nietykalni" Oliviera Nakache i Erica Toledano.
Najbardziej przereklamowana będzie trylogia Władca pierścieni w pakiecie z Hobbitami. Gladiator niby jest trochę przereklamowany, ale jakby nie patrzeć na przestrzeni ostatnich lat nie powstało nic lepszego w tego tupu kinie. Mroczny rycerz natomiast jak najbardziej zasłużył na swój kult i uznanie.
Jeszcze warto dodać Harrego Pottera. Krzyż pański miałem z tą serią. Jedynie finałowa odsłona byłą przyzwoitym filmem.
Według mnie to są przereklamowani Avatar i Gladiator, a Mroczny Rycerz jak najbardziej zasługuje na podziw i uznanie
Nie za bardzo bale jest beznadziejny w roli Batmana w ogóle ni pasuje mi ten kostium postacie poboczne również nie najlepsze główna ukochana to wzór do naśladowania a nie postać a dwie twarze jest tragiczny chociaż musze przyznać joker i Alfred są świetni może joker nie jest za bardzo komiksowy ale to było założenie filmu
Racja Joker i Alfred byli najlepsi. a Bale to ja za bardzo nie lubię, ale najbardziej to mi się podoba w tym filmie klimat
A mi właśnie najbardziej przeszkadza brak klimatu no bo to Gotham wygląda jak każde inne miasto najwięcej klimatu ma cześć 3 a najmniej 1
Cóż, za niedługo oglądne trzecia cześć to się przekonam, chociaz niewiem jak zniosę Hathaway, której także nie lubię, ale jestem ciekawa jak zagrał Hardy w roli Bane, twoim zdaniem fajnie zagrał ?
Bane ma również zmieniony głos i brzmi..... ciekawie na pewno lepiej od bala krótko mówiąc wypadł dobrze a co do pani h zgrupsza jest fajna ale nijak nie ma się do catwoman z Pb niby jest seksowną kobieta i co chwila wypina tylek ale to nie to samo a co do gry aktorskiej jak chyba wszyscy w tamtym filmie jest po prostu ok może oprócz Bane ale to przez ten głos. A a tak BTW czy oglądałeś stare filmy Burtona lub S
Poprawka : nie oglądałeś tylko oglądałaś :) a co do filmów Burtona to ich nie oglądałam, tak średnio interesują mnie filmy o superbohaterach, ale ta historia przedstawiona przez Nolana bardzo mi się spodobała bo nie była taka komiksowa, uwielbiam jego filmy dlatego obejrzałam także ten,na razie czekam na Suicide Squad to na pewno obejrzę ;)
Spoko może kiedyś obejrzę,a skoro ty mi coś poleciłeś to ja ci polecam Wyspe Tajemnic,bardzo oryginalny,ciekawy thillerek i jest fajny klimat :)
Oglądałem i musze przyznać chol@rnie mi się.podobalo w ogóle w tamtym obejrzałem chyba wszystkie filmy z tamtego okresu o tej tematyce ( wyspa tajemnic, incepcja i suker puch
Na początku obejrzalem podziemny krag który mi się strasznie spodobał później obejrzałem incepcje i..... nie spodobał mi się. To znaczy nie zrozum mnie źle to dobry film ale nie przypadł mi do gust później obejrzałem wyspę tajemnic i jak pisałem strasznie mi się spodobał ( chociaż wkuzalo mnie to że w przeciwieństwie od pk nic nie wskazuje na to ze jest chorym psychicznie pacjentem a w podziemnym kragu jeśli obejrzysz go po poraz drugi wszystko wskazuje na to zakończenie. A Sucker punch jest niestety słaby
Ja tam uwielbiam Incepcje i bardzo mi przypadł do gustu,milczenie owiec też fajny film,Lot nad kukuczym gniazdem też świetny, a twoim zdaniem został Leoś w Wyspie Tajemnic wrobiony czy nie?