Niesamowita koncowka..Chyba tylko "Krwawy sport" byl dla Mnie tak
wzruszajacy.Krzyk oslepionego Franka Duxa jest nie z tej ziemi ale Alex
Grady praktycznie pelzajacy z ringu po odnowieniu kontuzjii to
mistrzostwo.I nikt sie nie spodziewal tego co zrobil Dae Han na koncu...Jak
w temacie..mozna sie poplakac.
Mnie z filmów kopanych najbardziej chyba chwyta za serducho Samowolne Oddalenie (aka Lwie Serce), ale i Krwawy Sport i omawiany tu Najlepsi Z Najlepszych są pod tym względem b. dobre i zgadzam się z Twoja opinią.