Zależy co rozumiesz przez podobne. Jeśli chodzi Ci o oryginalne filmy łączące elementy horroru i komedii to polecam najlepszy w gatunku Dom w głębi lasu i klasykę, czyli pierwszy Krzyk.
Chodzi mi o to, że ludzie są, np. w domu i ktoś ich atakuje i muszą walczyć na śmierć i życie xd czyli typu Następny jesteś ty, Nieznajomi, czy Powrót zła <3
Zobacz :
Collector 2009 i kontynuację z 2012 - bardzo podobne klimaty do You're Next tylko zamiast laski mamy złodzieja który przyszedł na włam
Martwe Zło [lepiej zobaczyć najpierw remake]- grupka przyjaciół vs zło z zaświatów w domku na zadupiu
REC - hiszpańscy strażacy i reporterka vs zombie w odizolowanej kamienicy,
Azyl - matka z córką vs włamywacze,
Seria Krzyk - wszyscy vs ghost face czyli zabawa w "zgadnij kto zabija"
Tucker & Dale vs Evil - dwóch poczciwych wieśniaków na wczasach vs amerykańskie nastolatki, czyli rozprawka na temat problemów w komunikacji międzyludzkiej ;),
30 dni mroku - ludzi vs vampiry w miasteczku na Alasce,
Piąty wymiar - masakra na statku wycieczkowym,
Diabeł - grupka ludzi zamkniętych w windzie, czyli zabawa w "zgadnij kto jest diabłem"
Martyrs - [Oglądasz na własną odpowiedzialność!] zwykła francuska rodzinka pada ofiarą.... po tym chorym, sadystycznym filmie przez długi czas nie oglądałem slasherów/gore.
"Motel" Nimroda Antala z Kate Beckinsale i Lukiem Wilsonem,
"Tożsamość" Jamesa Mangolda z Johnem Cusackiem, Rayem Liottą i Amandą Peet,
"Malice" z Aleciem Baldwinem, Nicole Kidman i Billem Pullmanem,
"Martwa cisza" z Nicole Kidman, Samem Nealem i Billy Zanem,
"Prosty plan" Sama Raimi z Billem Paxtonem, Billy Bobem Thorntonem i Bridget Fondą,
"Więź" Wachowskich z Jennifer Tilly i Giną Gershon