U mnie jeśli chodzi u Camerona jest tak:
1.Terminator 2
2.Obcy:Decydujące Starcie
3.Terminator
4.Titanic
5.Prawdziwe Kłamstwa
Fakt, ale porównywanie Obcego do Avatara to jak porównywanie AC/DC do SOAD'u - niby ten sam gatunek, ale różnice ogromne.
Dokładnie! To jest bez dwóch zdań najlepszy film Camerona, a nie jakieś przereklamowane Titanici czy Avatary!
Filmy Camerona pod względem tego , który najbardziej lubię.
1. Terminator 2: Dzień Sądu
2.Obcy: Decydujące starcie
3. Prawdziwe kłamstwa
4. Terminator
5. Avatar
6. Titanic
Ja najbardziej lubię:
1.Terminator 2:Dzień Sądu
2.Terminator
3.Obcy: Decydujące starcie
4.Titanic
Avatara jeszcze nie widziałem