Tak z ciekawosci pytam bo scena jak GOLOMP jeepnal o szybe i umieral lezac na ziemi byla dosc
realistyczna ...
Nie wiem, czy podczas nagrań ucierpiał jakiś gołąb, ale podczas czytania Twojego posta na pewno ucierpiała moja psychika. Wiem, że to pewnie specjalnie (prawda? jeśli nie, to skłam, proszę), ale i tak w pierwszej chwili tytuł wątku przeraził mnie bardziej niż sam film ;P
A co do gołębi w filmie - nie wydaje mi się, aby jakikolwiek ucierpiał naprawdę, w końcu nie takie cuda w filmach się robi.
Haha w takim razie ciesze sie ze przerazilem cie bardziej niz "Obecnosc" co w sumie nie jest sztuka ! XD
A jak chcesz zaserwowac sobie na prawde zawal serca i krwawienie oczow to musialabys zobaczyc moje zdjecie ... To dopiero horror! XDD
Nie wiem, czy chcesz komuś zaimponować, czy jak, bo nie za bardzo rozumiem. Wiesz co? Jestem młody, owszem, też lubie żarty i wiem, kiedy powinienem się smiac, a kiedy nie, ale czytając twoje komentarze jestem zażenowany. Twierdzisz, ze Obecność nie jest sztuką, to co nią jest? Kac Vegac? Każdej częsci dałeś po 10, a tu 5. Czemu? IQ proporcjonalne co do jakości filmu, tak? No cóż, idź oglądać te komedie dla 'kretynow', ale tu nie hejtuj, skoro nie rozumiesz jakości i fenomenu tego horroru.
Haha beka z typa XD Czlowieku ogarnij sie kazdy ma inny gust ... co za spi3rdolina omg XDXD
Ale czekam na komentarz "a ty się nie odzywaj bo same bajki oglądasz!!!!! IQ proporcjonalne co do jakości filmu!!"
Lśnienie - 4
The Ring - 5
Obecność - 5
A w najlepszym wypadku przeciętne PA na 7...
I o czym tu dyskutować?
O tym, że według mnie film był mocno średniawy? O gustach się nie dyskutuje, ale jak widać niektórym trudno jest to zrozumieć xD
Portal jest od tego aby o nich dyskutować ale jak widać niektórym trudno jest to zrozumieć.
Hm.. no tak, macie racje, każdy ma własną opinie. Ale powiedz mi, co w Obecności ci się nie spodobało? Moim zdaniem to najlepszy horror pod wieloma względami. Ale co ja będe dyskutował z osobą, która dała Grawitacji 8/10. ^^
Hm.. Droga bez powrotu 2 - 1/10, Shrek 2 10/10. Pozdrowienia dla tego pana, czapki z głów!
Dla mnie dyskusją nie jest śmianie się z czyjegoś gustu filmowego... no ale zniżając się do takiego poziomu - jeśli tobie podobał się film "Droga bez powrotu 2" to gratuluje! czapki z głów!
Nie mówie, ze się podobał, bo z wszystkich częsci Drogi bez powrotu szczerze przyznaje, że dwójka jest najgorsza i z trudem ją oglądałem, ale 2/10 to niesprawiedliwa ocena. No tak, nie każdemu może się podobać, by dać wyższą ocene, ale 10/10 dla Shrek'a i 210 dla DBP2 to lekka przesada.
Z góry przepraszam, nie zauważyłem, że jesteś kobietą, nie zwróciłem uwagi na dane. :/
No tak, każdy ma inny gust. Mój błąd, że od razu krytykuje, ale cóż, taki jestem.
Tak, odpowiedziałem na Twoj, ale mój post miał być skierowany do Bradley'a i November.
Jestem dziewczyną (*) i zablokowałam przez to, że ludzie nie umieją uszanować czyjegoś gustu
hahahah, aż nie wiem jak skomentować xD kurcze, ja to jednak mam beznadziejny gust, przecież lśnienie to rewelacyjny film ;/ każdemu się musi podobać! a z PA to jednak z biegiem czasu wiem, że przesadziłam, ale już mi się nie chcę zmieniać ocen
Nie przejmuj się. Niektórzy mają deficyty osobowości i muszą się podbudować zapleczem "dobrego gustu". Reszta może oglądać filmy dla przyjemności, a nie żeby coś udowodnić.
O gustach się dyskutuje, jak najbardziej, ale ośmieszanie kogoś, to żadna dyskusja. Zwykłe chamstwo, świadczące o tym, że samemu nie ma się argumentów.
Hehehe no no, a w sumie to powiem ci nawiasem mowiac dobra dupa z ciebie jesli to twoja fota hehe XD
Muszę przyznać, nieźle się uśmiałem czytając ten wątek, szczególnie podczas przeglądania postów ludzi którzy chcieli Cię ukrzyżować za to że nie lubisz "Obecności".
W pierwszym momencie nie skojarzylam co autor postu mial na mysli piszac "GOLOMP"...moje pierwsze skojarzenie "GOLLUM", ale coz Gollum mialby robic w tym filmie? ;) wiec doczytalam wasze komentarze i zrozumialam, ze chodzi o golebia :P