W kinie film zrobił na mnie spore wrażenie ale zobaczymy czy utrzyma poziom na małym telewizorze w ciemnym pokoju :)
Właśnie oglądam i co widzę, podczas sceny gdy Carolyne jest ba wykładzie Warrenow, na sali pojawia sie tez prawdziwa Lorraine Warren. Wcczesniej tego nie zauważyłam a ogladam film po raz czwarty. Jeden z lepszych horrorów tych o duchach bo gore czy slaher to zupelnie inne gatunki. Udanego seansu
Idę pod prysznic bo spociłem się drugi raz ze strachu na tym filmie :( Najlepszy horror jak dla mnie :) 4 razy oglądałaś ? Masz stalowe nerwy !! Dziś sam oglądałem w ciemnym pokoju i naprawdę trzyma w napięciu.
To obejrzyj sobie horror Martwa Cisza dopiero bedziesz leciał pod prysznic :) Pozdrawiam
Gusta są różne. Ja mam 32 lata, horrory o tej tematyce oglądam od lat 20 i jak dla mnie Martwa cisza nie dorasta do pięt Obecności i ogólnie jest słabiuteńkim horrorem, i najsłabszym jeżeli chodzi o dorobek Jamesa Wana.
To jakie Pan horrory ogląda skoro Martwa cisza jest dla Pana słabiutki? Chętnie poznam tytuły. Bardzo proszę o odpowiedź, szczególnie jak ogląda Pan horrory od lat 20 (czy od 20 lat?)
Moja czołówka to Egzorcysta, Zemsta po latach,Upiorna opowieść z tych starszych. A z ostatnich kilku lat to Grave encounters 1 i 2, Naznaczony 1 i 2 ,Annabelle, Diabelska plansza Ouija. Oglądam tylko i wyłącznie horrory o duchach,demonach,opętaniach i egzorcyzmach.
Te z ostatnich lat oglądałam, rzeczywiście dobre filmy ale chętnie sięgnę po Upiorną opowieść i Zemstę po latach. Fajnie, widać, że lubi Pan klasyki. Mi również podoba się ten gatunek horrorów. Klucz do koszmaru jest fajny, może nie straszny ale klimatyczny, Nienarodzony, 1408, Lustra, Sierota, Lśnienie, Devil, Mama, Rytuał, Sinister, Shutter oczywiście z Tajlandii, Alone też z Tajlandii, Omen ten z 76 roku. Jak ma Pan coś ciekawego to poproszę o tytuły
Nawiedzony pałac, Różaniec morderstw,Byt, Medium( polski horror, ale wbrew pozorom dobry), Legenda piekielnego domu, Nie oglądaj się teraz (1973), Pomiot(1979). Jeszcze oczywiście wszystkie części Amityville z lat 80, Władca lalek. To tak na szybko, jak się jeszcze coś przypomni ze starszych to dam znać.
Ja horrory o tej tematyce oglądam od 20 lat i Obecność obok Egzorcysty jest najlepszym filmem o tej tematyce.
Nie jestem w tym zdaniu odosobniony uwierz mi. Być może ty zupełnie czego innego oczekujesz od horroru.