Oglądnęłam już naprawdę wiele, szukam dobrego filmu. zruszającej komedii, dobrego romantyka... ;)
jeśli oglądnęłaś wiele romansów to nie będę Ci podpowiadać "Pamiętnika" bo pewnie oglądałaś :) .... ale mi podobała się "Próba ogniowa" :) Polecam :)
Marley i ja, doskonały świat, zielona mila, siedem dusz, pamiętnik, keith, now is good, słodki listopad, jak w niebie, i że cię nie opuszczę, jeden dzień, ostatnia piosenka, wciąż ją kocham, szkoła uczuć, love story, chłopiec w pasiastej piżamie