PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=678962}
7,1 6 535
ocen
7,1 10 1 6535
One Direction: This is Us
powrót do forum filmu One Direction: This is Us

Na wstępie dodam że nie jestem gimbą mam 24 lata i studiuję informatykę (żeby nie było że gimbusowi
musi się podobać 1D)

o.k obejrzałem i nie wiem jak to ocenić ten film

z Jednej strony film na poziomie dokumentu z discovery a nie kinowego hitu
ale film naprawdę był fajny wzruszający momentami 5/10

po obejrzeniu filmu stwierdzam że osoby które dały 1 ponieważ nie lubią 1D -to oni są głupsi od fanów

alphaigor194

Bardzo dobrze że tak myślisz, ale poprawka, gimbus to stan umysłu, myślisz jak nastolatki w okresie dojrzewania. Gimby to poprostu gimnazjaliści. :D pozdrawiam

ocenił(a) film na 10
Prefect

Przyznaj się nie lubisz 1D ponieważ ubierają się według ciebie pedalsko wszystko osiągnęli w młodym wieku i zostali wypromowali
Gdyby życie ich przytyrało osiągnęli by wszystko po 30 ubierali by się normalnie tzw nie nosili rurek
było by o.k
Ja po prostu nie mam bólu dupy że ktoś osiągnął coś w łatwiejszy sposób być może większym fartem niż talentem
To nie jest po prosty inny punkt patrzenia na świat
nie każdemu było pisane zostać supergwiazdą
Ich wygląd mi nie przeszkadza jak dla mnie mogą być najbogatszymi muzykami -każdy ma prawo iść do X Factor zrobić pedalską fryzurę
przecież przed nimi było pewnie 100 podobnych nastolatków
Może oni coś jednak mają czego nie mają inni śpiewacy w pedalkich grzywkach i sweterkach

alphaigor194