Widziałem 3 pierwsze i dla mnie 2 jest najlepsza co w przypadku serii filmów zdarza się rzadko.
Dla mnie pierwsza część jest najlepsza bezapelacyjnie. Pozostały 3 są już takie naciągane, ale można obejrzeć.
Moim zdaniem najciekawsze były części: pierwsza i druga. Dalej już było coraz gorzej, może piątka będzie lepsza...
ja obejrzałem w takiej kolejności : 2 - 1 - 3- na 4 bylem w kinie 3d średnie
i największe wrażenie zrobiło na mnie 2
jedynka taka sobie a kolejne części to już porażka
ale i tak obejrzę 5 :D może coś nowego wniesie (ale wątpię )
zdecydowanie część druga,zaraz za nią jedynka,resztę przemilczmy i może lepiej zapomnijmy:)
widziałam wszystkie, pierwsza najlepsza ; ) Najgorsza czwarta. Czekam na piątą, zobaczę ją już w sierpniu;)
1, 2 i 4. 3 można przetrawić ale nie do końca ci którzy oglądali mówią że 5 naj
Mnie się jedynie ta część naprawdę podoba, pierwsza i trzecia ujdą - reszty badziochów w '8D' czy '123ABC' nie zaliczam jako kontynuacji tego filmu.
1 najlepsza, druga praktycznie na rowni z 1. trzecia porazka czwarta jeszcze wieksza a 5 najwieksze gowno jakie widzialam
Nie oglądałem tylko pierwszej cześć (mam nadzieje wkrótce oglądnąć) ,ale mogę szczerze powiedzieć , że najlepsza z tych części jest część nr. 2.
Jedynka i dwójka... reszta gorzej, pod wzgledem fabuly, bo np. lubie filmy z Mary Elizabeth Winstead (ona w trojce niezle zagrala), ale ogolnie film sredni...