PAMIĘTNIK to naprawdę świetny film, jakich mało z tego gatunku. Polecić mogę jeszcze MALOWANY WELON, JAK W NIEBIE oraz TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ;)
Piszcie swoje propozycje...pamiętajcie że najważniejsza jest jakość,a nie ilość podanych przez was propozycji...;]
Keith
Zupełnie jak miłość
To właśnie miłość
Wielkie nadzieje
Wpadka (2001)
Opętanie (z Gwyneth Paltrow)
Złów i wypuść
Iluzjonista
Dzikość serca
Przeczucie
Bezcenny dar
Dom nad jeziorem
Zakochany bez pamięci
Co się wydarzyło w Madison County
Pewnie wiele si,ę powtarza ale to moja lista łzowycislaczy :)
Zaklęci w czasie
Dom dusz
Wichry namiętności
Romeo i Julia
Zakochany Szekspir
Miłość i inne używki
Wzgórze nadzieji
Uwież w ducha
Cała ona
Titanic
Dom snów
wciąż ją kocham
I że Cię nie opuszcze
Na zawsze Twój
PS. Kocham Cię
Tajemnica Brokeback Mountain
Malowany Welon
Dom nad jeziorem
Miasto aniołów
Iluzjonista
Spacer w chmurach
Człowiek Przyszłości
Między piekłem a niebem
Pearl Harbor
Edward Nożycoręki
Joe Black
Armagedon
Siedem dusz
Hm a ja bym polecała Wam wszystkim film The lost valentine z 2011r. Mało znany film, z tego co się orientuję leciał tylko w tv, ale naprawdę jak ktoś kiedyś na niego wpadnie to gorąco polecam.
"Wzgórza nadziei" albo jak wolisz angielską nazwę "Cold Mountain" z Jude Lawem <3
A ja z nieco innej beczki, jeśli ktoś znudzony jest tanimi, błahymi romansikami i pragnie czegoś prawdziwego: = "Tureckie owoce" z 1973.