PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=674704}

Paradoks Cloverfield

The Cloverfield Paradox
5,3 32 425
ocen
5,3 10 1 32425
3,7 11
ocen krytyków
Paradoks Cloverfield
powrót do forum filmu Paradoks Cloverfield

Już rozumiem

ocenił(a) film na 4

czemu ten film zadebiutował w Netflixie, zamiast trafić do kin.

ocenił(a) film na 7
czlowiekfrank

Wytłumacz

ocenił(a) film na 4
lijon

Bo ten film to kupa.

ocenił(a) film na 4
czlowiekfrank

zgadzam sie w 100 procentach!!

ocenił(a) film na 7
czlowiekfrank

Jak by w kinach kup nie było...

ocenił(a) film na 2
czlowiekfrank

Takie sci-fiki są dobre dla roślin i fanów Nolana, nie dla uczciwych maniaków fantastyki naukowej.

ocenił(a) film na 4
Astro_Zombie

Nie obrażaj Nolana :P

ocenił(a) film na 8
Astro_Zombie

Możesz podać jakieś przykłady filmów dla uczciwych maniaków fantastyki naukowej? Jestem początkujący i chciałbym zaznajomić się z tematem dobrych filmów sci-fi.

ocenił(a) film na 1
kruk6666

Dobre filmy sci-fi:
Predators, Niepamięć, Na skraju jutra, Marsjanin, Człowiek widmo, A. I. Sztuczna Inteligencja, Coś (obie wersje, bo jedna jest kontynuacja drugiej), Equilibrum, Gattaca, Pasażerowie i podałbym tu jeszcze kilka z temtów o zombiee, ale nie mogę gdyż w tej kwestii jestem bardzo nieobiektywny. Może z wyjątkiem Zoombieland, czy Jestem legendą, bo te dwa sa naprawdę dobre i chyba wszystkim się podobały. Pierwszy RESIDENT EVIL spokojnie polecam.
Trochę słabsze, ale znośne:
Grawitacja, Interstellar, Doom, itp

ocenił(a) film na 8
prowrocek

szkoda że ..... się .......

ocenił(a) film na 8
Astro_Zombie

Widziałem wiele filmów i seria Cloverfield jest rewelacyjna. Gwiezdne Wojny to każdy może sobie obejrzeć.

ocenił(a) film na 7
samuelbooz